poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zmiany

Podobno nie podoba Wam się nowa szata graficzna mojego bloga :

I się zastanawiam czym to jest spowodowane, bo mi się to bardziej podoba niż tamto czarne tło. Może po prostu jesteście ludźmi, którzy nie lubią zmian? Ja w pewnych w przypadkach też nie lubię,np.zmiana opakowania jakiegoś produktu, zmiana piosenki w serialu, zmiana czołówki, zmiana wizji czegoś tam, zmiana wystroju... Ale zmiany w życiu lubię. Nowy chłopak, nowe studia, nowe ciuchy, nowa muzyka, nowe smaki... Fajnie jest doświadczać zmian, ale obserwować zmiany trochę gorzej. Może wrócę do poprzedniego wyglądu, a może zrobię inny szablon, bardziej spersonalizowany.
Dzisiaj tymczasem nie poszłam na wykład i trochę żałuję. Muszę pisać pracę z CMMem. Wcale mi się nie chcę, ale zrobię to dla niego. Nie mogę go zawieść. On tak bardzo się stara. Znowu odpada mi literę na klawiaturze. A tak bardzo cieszę się z każdego dnia z moim komputerem, boję się,że któregoś dnia padnie. Nie wiem co wtedy zrobię. Nie zamieniłabym go na żaden inny! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz