środa, 3 kwietnia 2013

Loveheadshot...


Hejo,
ja to chyba jestem chora,strasznie mi gorąco...no a święta pod znakiem ludzkiej stonogi, obejrzałam jedynkę i dwójkę. Dwójka słabsza znacznie. Ogólnie stwierdziłam,że wolę oglądać takie rzeczy i perwersje na showupie niż barwy  szczęścia albo komedie romantyczne.
Kafe zmieniła mnie w potwora. Albo otworzyła oczy na pewne sprawy. Np. na dyscyplinowanie ludzi - zwykle to facet bije kobiete żeby ją dycyplinować, a kobieta faceta? Czy to to samo?
Cieszę się wolnością. Mam wolne od nie pamiętam kiedy. W czwartek tylko cały dzień zajęcia w Łodzi. A już w piątek w Warszawie mam się stawić na coś...co mnie trochę stresuje,ale to przepustka, szansa na INNE życie. Nie wiem czy lepsze czy gorsze. Troche się boję gdy zasypiam i się budzę, ale piekło może być wszędzie nie tylko tam gdzie nas nie ma, więc może warto przekroczyć czasem granice siebie samych. Kumpela zarzuciła mi, że jestem ateistką, to się zdziwiłam, bo kto jak kto ja raczej dbam o lansowanie kultury i religii katolickiej. W nocy dzisiaj śniło mi się coś fajnego ale nie pamiętam co, no i jeszcze ex, spaliśmy w jednym łóżku, coś tam na mieście robiliśmy...straszne,że też on mi się śni, to dopiero jest chore, bo ja do niego to mam siostrzane uczucia raczej. W każdym razie we śnie też byliśmy raczej jak rodzeństwo. Zresztą budziłam się kilkukrotnie i patrząc na zegarek zasypiałam ponownie, w końcu o 10.40 wstaje i się okazało,że to 11:40... Po co ta zmiana czasu?Tylko zamęt się wprowadza.
No i na koniec żeby nie męczyć Was i mnie ten teledysk, który bardzo mi się podoba, a notorycznie kasuja go na youtube za pornografię i nagość (moim zdaniem jest całkiem w dobrym guście - dziewczyna ma takie ciało, że pokazywanie go nie jest grzechem, uważam że grzech to brzydota i otyłość i jakby laska była gruba albo blada to by było grzeszne i pornograficzne!  ) :
INS - Loveheadshot co ja myślę o tym teledysku? z tych napisów na początku wnioskuję,że nakręcił taki znany dośc popularny rosyjski fotograf a powiem teledysk wydaje mi się naprawdę mocny i mroczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz