wtorek, 30 kwietnia 2013

Wiosna i wszystko się budzi

Hejo! na kafeterii wiosna i nowe twarze :) Parę dni temu ktoś podbijał tematy z pewnym słowem i znalazłam tam mój temat - prowo z ...2010 roku! pisany na pomarańczowo... Ile czasu straciłam na tym forum...Ile siebie... Jedni przychodzą, jedni wychodzą. W czerwcu będzie 4 rok jak wpadłam na kafe. Nie no, nie żałuję. Majówka - pisanie pracy... nie daję rady, nie chce mi się, nie umiem się zabrać za to,a CMM czeka... nie mogę zawieść... On zrobił się taki miły... Ciągle proponuje mi swoją pomoc, a ja nie wiem co mu powiedzieć? Chciałabym mu chociaż wysłać jakiś fragment... Zaczęło mi zależeć na tym by nasza praca była najlepszą. Już sobie wyobrażałam jak prowadzący mówi imię CMM'a ( bo mojego nie pamięta) i że napisaliśmy najlepszą pracę! Przyłożę się. CMM na pewno bedzie szczęśliwy. A ja nie wyjdę na idiotkę :)
Co do wiosny - to budzi sie nie tylko forum ale i ludzie - moi znajomi, ale i nieznajomi! Znowu zostałam zaczepiona na facebooku. Nawet przystojny chłopak. Może przez pomyłkę kliknął zaczep? :) Kliknę mu też! A co tam! :) Zobaczymy co wyniknie. Wiosna, czas przygód. Jednocześnie cudowny CMM, dla którego chcę zrobić wszystko jak najlepiej. Jak napiszę pracę to będę mogła wreszcie tu tworzyć bardziej przemyślane teksty. Póki co tylko pamiętnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz