czwartek, 11 kwietnia 2013

Beyonce w teledysku Margaret Thank you very much?

Widzieliście już teledysk Margaret Ashton Thank you very much? Podobno jest Polką, ale gdzie ludzie to wyczytali to ja nie wiem, nie wnikam, tak sie zastanawiam, 2:33-2:39 prawy dolny róg - Beyonce? :D
Moje ogólne wrażenia ? Pierwszy raz piosenkę usłyszałam na polsacie i irytowała mnie. Wyobrażałam sobie,że to znowu śpiewa ta cała Lenka czy może jakaś inna piękność typu Adele :/ Ktoś jednak polecił teledysk głównie pod kątem czarnoskórego mężczyzny i tego czym macha, ogonem czy przyrodzeniem. Nieważne. Ta dziewczyna jest piękna. A teledysk jak dla mnie jest mniej wulgarny od wielu różnych które niedawno wyszły na rynek i budziły kontrowersje (może dla przykładu: Donatan - nie lubimy robić). W każdym razie dziewczyna ta przypomina mi Sky Ferreirę. Sama piosenka mi się nie podoba, ale w połączeniu z teledyskiem i wokalistką jest okej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz