niedziela, 7 kwietnia 2013

interpretacje sen: Portfel - znaleźć portfel, tramwaj, niebieskie okna

Sniły mi się niesamowite i piękne rzeczy! Biały wysoki blok z niebieskimi ramami okiennymi oraz brązowymi oraz tramwaj, jechałam tramwajem na pętle,to był niskopodłogowy tramwaj pesa, wysiadając zobaczyłam pod siedzeniem 4 portfele, nieśmiało zajrzałam do jednego z nich - była kasa, banknoty, 100 złotych i jakieś kilka po 20..otwieram drugi...dwudziestki, wziełam jeszcze trzeci i wysiadłam. Ten trzeci był pusty, ale ładny, w tygryska, a mam taki kalendarzyk, więc stwierdziłam,że bedzie mi pasowac, aha i jeszcze był on firmy Lacoste,więc stwierdziłam,że mogę opylić [cool] a pozostałe portfele jak znajde w nich dokumenty to wraz z kasą oddam włascicielom albo na komende policji ktora niecaly kilometr dalej :D

Interpretacja snu znależć portfel z pieniędzmi - oczekiwania przerosną sukcesy, będziesz płakać i kichać
niebieskie ramy okienne - marzenia zabierają Ci zbyt wiele czasu, zbyt wiele energii
biały wysoki blok - czysty umysł, czyste pragnienia, ambicje, cele, religijność, cnota, honor
tramwaj pesa - pragniesz opuścić swoje miasto i pojechać nowymi torami umysłowymi

takie moje interpretacje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz