sobota, 6 kwietnia 2013

Chronopsychologia Pani Czkawki

Pluję sobie w brodę,że nie powiedziałam tego co powiedzieć mogłam jeszcze, ale obudziłam się po fakcie, nie ma się co zamartwiać albo się na mnie poznają albo nie. Nie każdy jest idealny, ja na pewno nie jestem. Zawsze marnuję dane mi szanse a moze to nie szanse tylko wyskocz z samolotu jak zlapiesz chmurke to sie uratujesz? Wierze, ze bedzie dobrze, a jak nie to trudno. Wyniki poznam za tydzien. Jestem może trochę otępiała, nie wiem przez pogode, przez cisnienie czy cos ze zdrowiem. Moja doba nie sklada sie z dnia i nocy, a z 4 czesci : 1.Sen główny 2. Międzysen 3. Sen dzienny 4. Funkcjonowanie właściwe.
Funkcjonowanie właściwe następuje u mnie poznym wieczorem, to jedyny czas gdy mam przytomny, sprawny umysl. W ciągu dnia wegetuję i popełniam głupstwa. Teraz jest 1 w nocy, ale na blogu wyświetli pewnie jakąs 18 poprzedniego dnia, bo nie wiem czemu blogspot ustawił mi czas środkowo pacyficzny czy jakoś tak, a ja nie umiem tego zmienić.

4 komentarze:

  1. Z moich informacji wynika, że jesteś podszywem sosssssa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdzone info od moderacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jeśli jesteś tą osobą za, którą się podajesz to już chyba rozmawialiśmy kiedyś o tym podszywie :D

      Usuń