piątek, 5 kwietnia 2013

Sen o byciu bitym, krew, ból głowy, nogi, paraliż

Dziwne, byłam dzisiaj w innym miejscu i zakładałam tematy, wszystko było okej, wróciłam do domu,odpalam kompa - i miła niespodzianka - BAN!
znowu za nic. Kilka proxy już pobanowane, nie chce mi sie już w to bawić, wyszukiwac nowych bramek...Nie chca aby ludzie pisali to nie... Strasznie mnie boli głowa, to mogą być zatoki, za długo jest zimno a ja za dużo myślę, dzisiaj ...miałam wielką szansę...Bardzo chciałabym przejść dalej :( Było tak miło... czuję się jak trup...nie czuję nóg, śniła mi się ogromna przemoc i smutek ogarnął mnie po przebudzeniu.
Dwóch starszych braci mnie biło, do krwi. Więzili mnie w domu. Miałam też siostrę. Ona mnie chyba nie biła. Stałaprzy drzwiach wyjściowych i krzyczała "POMOCY!" gdy ja się schowałam w łazience i oszukałam ich,że wezwałam już policję a w rzeczywistości nie wezwałam. Brat się skapnął,że kłamał i zaczął mnie znowu bić i ciąć nożem :(
Jedna z interpetacji : "Jeżeli we śnie pojawia się krew , to niezależnie od kontekstu jest to zawsze ostrzeżenie "
"Sennik dla Kobiet: nie najlepsze prognozy na najbliższą przyszłość. Ktoś, komu wierzysz i kogo poważasz, zawiedzie Twoje zaufanie. Nie pozwól jednak, aby jednostkowy przypadek uczynił Cię nadmiernie podejrzliwą"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz