niedziela, 7 kwietnia 2013

Moja pierwsza hip hopowa piosenka!

Miałam dzisiaj natchnienie na napisanie hip-hopowej piosenki!

ale nic mi sie nie rymowało i nie trzymało rymu :(

Wkleję jednak próbkę: (tytuł roboczy "ryba"):

Ja piję herbatę
on bzyka się z bratem
Suszę  włosy w kolorze rosy
zakładam szpilki zapalam świeczkę
otwieram ogórków beczkę
klikam pilotem by sprawdzić flotę
wszystkie me auta stoją pod płotem
i świecą nocą z pełną mocą
wybieram czarne i ruszam na miasto
pod mym asfaltem robi się ciasno
mijam chłopaka i dziewczynę
w każdą już pchałam moją pelerynę
wciskam na pedał wjeżdzam na chodnik
niech mi ustąpią teraz przechodnie
wjeżdżam na targ ze świeżym warzywem
tu wszyscy mają twarze jakieś krzywe
uchylam szybe
proszę o rybę
świeża jeszcze żywą proszę
jadę z nią nad morze
o ciemnej porze
...


Tu akcja się urywa, ale może będzie ciąg dalszy! :D przepraszam za wulgaryzmy poniosło mnie nieco

i zapomniałabym; ważne wydarzenia dzisiaj:
1.Odbanowali mnie na kafeterii wreszcie! :)
2. Cmm do mnie napisał...(w zasadzie zapomnialam o tym bo nie zrobiło to na mnie już dużego wrażenia)
3. Miałam świetne sny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz