środa, 24 kwietnia 2013

Cisowianka Perlage - reklama 2013 z Monicą Belucci

Mój zachwyt wzbudza ostatnio reklama przedstawiająca wodę Cisowianka Perlage -
Pi
ękna modelka,sceneria, dopasowana muzyka...kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam, czekając na film, byłam pewna,że już się zaczął. Gdy się okazało,że to spot reklamowy, a nie sceny z filmu byłam lekko zaskoczona. Pozytywnie. Naprawdę, jestem pełna podziwu i szacunku za zrobienie oraz wyprodukowanie tak eleganckiej, wspaniałej reklamy.
Dodatkowo, z kafeterii dowiedziałam się,że kobieta z tego spotu to Monica Belucci. Kolejne zaskoczenie.
Spot kunsztowny, z klasą, mogłabym oglądać dalsze losy bohaterki,nawet gdyby miało to być jedynie picie wody Perlage.
Zresztą to już nie pierwsza reklama Cisowianki, która zrobiona w świetnym stylu wskazuje jakoby kierowana była do wąskiej grupy odbiorców, ceniących luksus, klasykę, dojrzałych osób ceniących coś więcej niż byle jakość i nastawienie na szybkość życia itp. Powolne tempo, muzyka, akcja... cofnięcie w czasie...Dla mnie osobiście to dużo przyjemniejsze w odbiorze niż reklamy z cyborgami,tabletami oraz całym nowoczesnych czasem wręcz futurstycznym światem.
Czy Wam również ona przypadła do gustu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz