czwartek, 9 maja 2013

Zgromadzenie Sióstr Kafeterianek

Nie pisałam całe 3 dni!  We wtorek nie miałam kompa, w środę czyli wczoraj nie miałam siły - upiłam się i poszłam na spacer, ale było beznadziejnie! szok. czasem lepiej być samemu i się bać niż być z kimś i czuć niechęć. to sie tyczy wszystkiego. odzyskałam już mój spokój ducha. wróciłam do stanu z kwietnia. maj to była pomyłka. Wczoraj miałam już totalny odjazd (negatywny) -- pisałam na kafe i dostałam niezłe tyrki, chociaż nie wiem czy to tyrki w zasadzie sama prawda.Na temacie - chciałabym wstąpić do zakonu. Zgromadzenie Sióstr Kafeterianek. Pod wezwaniem? hm może ktos kreatywny wymyśli... Zaczęłam o tym mocno fantazjować, taki zakon... fajnych, wyzwolonych kobiet,które jeżdża na motorach, konno albo stunningowanymi autami i wyłapują facetów jak cyberhycle a potem sie nimi bawią, dręczą psychicznie i fizycznie. Szukałam tematu z wczoraj, a przypadkiem trafiłam na temat (chyba mój :D) sprzed 11 miesięcy
http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=5260827
ale nie jestem na 100% pewna czy to mój temat :O
o i temat  z 8.05.2013 http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=5587884

jakby dwie różne osoby?:O

1 komentarz:

  1. Zgromadzenie Sióstr Kafeterianek pod wezwaniem św. Tomasza Wawrüszki.

    OdpowiedzUsuń