sobota, 4 maja 2013

Sennik - parówka ,masturbacja, flesz aparatu, szantaż, słoń , policja

Kolejny chory sen...
Śniło mi się,że się masturbuję na kanapie koło okna i nagle widzę flesz, patrzę przez okno, ktoś z balkonu po przekątnej zrobił mi zdjęcie, gonie go. Szantażuje mnie. Zabrania powiadomić policję. Ja powiadam policję, mówię o wszystkim rodzicom, zabijam tego faceta i kroję na 3 części. Wychodzą małe 3 parówki po 40 cm każda. Jedną kładę na parapecie,żeby ptaki się pożywiły, drugą rzucam do wody, do fosy przed blokiem, wrzucam a wnet z wody wyłania się wielki słoń, lekko przezroczysty widzę w nim tego faceta i parówkę. Trzecią parówkę też gdzies rzuciłam. Nie pamiętam co tam jeszcze było. Sen był bardzo dziwny. Ale nie był negatywny. Był trochę obrzydliwy, obleśny, obskórny, ale znośny. Neutralny.

Interpretacja:
parówki i masturbacja to ewidentnie symbole zgłębionej zmrożonej seksualności, człowieka który żyje w celibacie, z dala od rozkoszy cielesnych, te marzenia przychodzą w najgorszej postaci- parówki - symbol falliczny - mięso agresja - te marzenia spychane na dno świadomości przychodzą i walczą o swe miejsce w jestestwie, ktoś taki jak ja - oszalał.  Furie namiętności toczą zacięty bój z siłą niewinności. Kto wygra?
Słoń to własnie też symbol siły i potęgi w tym kontekście. Policja symbol władzy, bezpieczeństwa. Dbająca o ład i porządek, walczy ze złoczyńcami szantażującymi (umysł i serce szantażowane ciałem).
Flesz to jaskrawe światło, tu symbolizuje wydostanie się wstydliwych sekretów na światło dzienne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz