piątek, 3 maja 2013

Reklama Plusa fikuśne figi ?

Jak to leciało? "Zawiadamiasz koleżankę o tym,że właśnie kupiłaś fikuśne figi ..." ... reklama robiąca z kobiet ...puste istotki? :) ale właściwie znam takie persony, więc źdźbło prawdy w tym jest. Feministki nie mogą być oburzone. Mam koleżankę co mi pisze nawet,że przespała przystanek, że ma same brudne majtki więc chyba nastawi pranie... itp. Czasem żałuję tych komórek itp. Niektórych ludzi nie da sie wytrzymać. Może jakas sieć komórkowa stworzyłaby bota, który by odpisywał (z sensem) do osób, które nas zanudzają? W każdym razie spotu reklamowego nie ma jeszcze na youtube, a szkoda. Chciałam wypatrzeć owe figi, w tv przeoczyłam. Przyznam,że PLUS ma jak dla mnie chyba najmniej irytujące reklamy. Jestem jedną z nielicznych, które lubiły Wyprzedasz-dasz-dam. Najgorsze są dla mnie T-Mobile i Orange. Plusem plusa jest też, to że od początku istnienia nie przekształcił się w inną markę/nazwę itp.Jako ciekawostkę podam fakt,iż ja nie mam numeru w Plusie.

2 komentarze:

  1. Czy zgodziłabyś się na wspólne konsumowanie kupy na showupie??

    OdpowiedzUsuń