poniedziałek, 27 maja 2013

Sennik fekalia, brudny klozet, przyczepa kempingowa

to teraz coś o życiu - jestem MEGA zmęczona... powinnam pisać prezentację, a czytam jakieś opowiadania, chciałam wejść na showupa, ale mi nie działa. Dwie , trzy noce temu zajrzałam na rokse.pl Zaintrygował mnie tam shemale... Czy shemale (kobieta - twarz kobiety, biust + ptak) obsługuje kobiety?
Potem weszłam na portal z modelkami, modelami itp. ale nie szukałam modeli, jakoś mnie nie interesują tak jak modelki. Dlaczego kobiety mnie tak pociągają?
nie mam siły...
podam tylko co miałam dać z sennika parę dni temu:
sennik brudny klozet, śmierdząca ubikacja publiczna toaleta - guffniane życie, zły nastrój, niechęć do kogoś z bliskiego otoczenia, która zatruwa nam krew i powietrze, toksyczna osoba, relacja
fekalia-  brud, zło, nieczystość, potrzebujesz odpoczynku, oderwania od rzeczywistości, pogrążasz się w chaosie, coś ciągnie Cię w dół
przyczepa kempingowa - znowu fantazjujesz zamiast skupić się na rzeczywistości, lenistwo, brak zapału,entuzjazmu,brak solidnych relacji

2 komentarze:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń