środa, 29 maja 2013

Sennik : Randka z koleżanką

Dzisiaj miałam kolejny kiepski dzień, ciągle lało, napiłam się alkoholu, spotkałam się z CMMem, potem tradycyjnie bolała mnie głowa, wróciłam do domu i padłam. Obudziłam się po kilku godzinach a głowa bolała nadal.
Miałam sen.
Szłam za taką piękną blondynką z uczelni,szłyśmy razem, kolegowałyśmy się. Śniła mi się randka z nią albo z inną dziewczyną, czarnowłosą, moją koleżanką. Obie mają tak samo na imię i obie są ładne.

Co może oznaczać taki sen?
Być może jakieś zagubienie, zwątpienie, nie mam już 18 lat by zastanawiać się nad tym czy wolę kobiety czy facetów. Fizjologicznie nie reaguje na kobiety, ale psychologicznie? Myślę o kobietach sporo, nawet mój poprzedni post był o sąsiadce. Myślę też o facetach, o przystojnym sąsiedzie, o CMMie, o paru kolesiach z uczelni, o facetach których jeszcze nie znam ale poznam, o byłych i niedoszłych...


Sennik kobiety o spotkaniu z kobietą, o randce z dziewczyną - silna potrzeba kobiecości, powinnaś przestać nosić sportowe albo męskie ciuchy, zachowywać się jak kobieta, nosić garsonki i schludne uczesanie (BZDURA!) rób co chcesz, spotykaj sie z kim chcesz, nie wykluczaj niczego ani nikogo, nie wiesz co możesz znaleźć w drugiej osobie, w niedalekiej przyszłości czeka Cię dużo wrażeń.
ponadto: przeżyjesz chwile wzruszeń i uniesień, lecz nie zapominaj o obowiązkach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz