środa, 15 maja 2013

Sennik: patrzeć przez zielone, całe plastikowe okulary bez szkieł

Miałam sen o okularach przeciwsłonecznych. Wpisując w google taką tematykę można napotkać wiele niejednoznacznych interpretacji, więc i ja dodam moją.
Trafiłam do miejsca gdzie było mnóstwo okularów... cała masa pięknych przeciwsłonecznych...zaczęłam przymierzać - pierwsze były zielone, takie jakby plastikowe, kształt ray banow wayfarerów,  miały ozdobne chyba czarne wyżłobienia w uchwytach i co ciekawe oraz dziwne, zamiast szkiełek miały...też taką jakby masę/plastik, również zielony, zdobiony. Założyłam je na nos i chciałam sobie cyknąć w nich fotę do lustra. Miałam plan przymierzyć je wszystkie i we wszystkich zrobić sobie zdjęcie. Skończyło się na tych jednych.

 Sennik: patrzeć przez zielone, całe plastikowe okulary bez szkieł - jakaś niedorzeczna myśl przesłania Ci sens, boisz się patrzeć w światło, w siebie, pragniesz zniknąć, być niewidzialnym, musisz otworzyć się i porzucić negatywizm, zieleń to kolor nadziei (rzekomo), więc daj szansę sobie bądź komuś.

2 komentarze:

  1. Podobno przemek22 to twoj CMM

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię Przemka,ale to nie on jest CMMem :D Zresztą CMM to już przeszłość

    OdpowiedzUsuń