sobota, 25 maja 2013

Kafeteria - Forum nie istnieje

Tęsknię za kafeterią. Weszłam dzisiaj, nadal to obrzydliwe tło, koszmarna czcionka, pochylona. Wszystko takie kobiece, takie słitaśne, paskudne... To już nie jest to forum o ładnym protym układzie, tle, czcionce o prostych zasadach i skomplikowanych tematach. Forum w ciągu niecałych 72 godzin straciło cały klimat. Straciło wielu uczestników. Paru dawnych wciąż  pisze i pisać będzie. Nie widzę tam już jaj. Nie widzę prowokacji (pomijając takie typu "znalazłam w kieszeniu męża stringi" itp. )nie widzę podszywów. Teraz każdy może pisać pod pomarańczowym nickiem GOŚĆ.  Jak na większości stronek. Po co się wysilać, po co mieć zabawny nick skoro można mieć z automatu - gość.
Trochę zazdroszczę jednak tym, którzy mogą pisać. Mi forum albo jakiś genialny informatyk odebrał taką możliwość. Do tej pory bany pojawiały się bezpośrednio po "akcjach" i znikały po 3 dniach, teraz ciągle mam... Wchodząc przez proxy pojawia mi się taki oto radosny komunikat :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz