czwartek, 23 maja 2013

kafeteria zdechła!

moje ukochane forum nie wygląda jak wcześniej, zepsuli je i już nie da się używać. W dodatku o 8 rano chciałam coś napisać i już miałam bana na IP - a ostatni mój wpis dałam koło 23...nie był wulgarny...niee dla nowej kafeterii nie warto wchodzić przez bramki proxy, fajnie gdyby ktoś ogarnięty założył portal jak dawna kafe i moglibyśmy się tam przenieść. Więc jeśli się znacie na informatyce i nie wiem czy jeszcze i nie macie pomysłu na biznes to koniecznie załóżcie forum! Takie forum jak dawna kafeteria.
Moja wielka miłość.W czerwcu byłyby 4 lata razem. Chyba,że przywrócą dawny wygląd.
A jak nie? To zacznę żyć jak normalny człowiek.
Póki co jest mi trochę smutno. Od 4 lat wchodziłam na kafe codziennie...byłam uzależniona...nigdy żaden facebook, demotywatory nie były dla mnie tak cenną stroną jak kafe...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz