poniedziałek, 18 marca 2013

Znowu szczęśliwa

Hej Kochani :) Właśnie się popłakałam :) jestem znowu podekscytowana i nie mogę spać :) W dzień spałam a wcześniej piłam, byłam już w matni. Ale podniosłam się, podniosło mi się ciśnienie. Pozytywnie.
Czekałam na to tak długo. Gdzieś do północy było ze mną kiepsko, ale jest wspaniale ;)
A popłakałam się, bo poznałam kolesia Mario i przypomina mi trochę Dawida, Dawid z Izraela piękny facet,sezon wiosna 2012 to był wspaniały czas i dlatego się popłakałam.Powoli odpamiętuję ale nie wiem po co grunt,że jestem już na ziemi :) jestem z Wami.
Mogę żyć.
I jeszcze taka wzmianka, żebyście nie jedli mleka, bo ja ostatnio jadłam w piątek i się źle czułam, a dzisiaj rano znowu zjadłam i było mi niedobrze. Podobno dorosłe ssaki nie powinny jeść mleka.
Papież życzył mi dobrego obiadu. Dziękuję Papieżu
A wiecie, miałam fazę, że papież Franciszek by pozdrawiał wszystkich Polaków ale powiedziałby (bo polsku)
POZDRAWIAM WSZYSTKICH POLAKÓW  Z WYJĄTKIEM PANI CZKAWKI!
tu nawet na kafe moje lęki:















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz