sobota, 30 marca 2013

Kangury na śniegu?!

Czy ludzi już naprawdę pogięło? Jakim trzeba być ****** by przywozić zwierzęta z ciepłego kraju, rozmnażać i trzymać w zimnie? może znajdzie się ktoś kto powie - przeciez mają futro?! i słonie żyją w Polsce i żyrafy - no tak nie popieram ZOO, jednak to daje możliwości edukacyjne. A handel dla pieniedzy albo fanaberii to czysta przesada.  albo sprzedawać tygodniowe kury po...9,50zł!!!!!Skandal!! to już ryby są droższe. Jak można handlować ptakiem? albo w ogóle zwierzętami. Zbulwersowałam się przy  sobocie, bo jak weszłam na allegro celem poszukiwań to widzę same straszności. Np. "byczek mięsny" !!!!! MIĘSNY!!! dlaczego ludzi nie sprzedaje sie na mięso? nie mogę tego przeboleć. Oglądać zdjęcia jakiegoś słodkiego misiaczka, którego przeznaczenie to być zjedzonym? a obok tego kochanego Byczka, obok biednej Kurki, obok smutnego,zmarznietego Kangura, siedzą sobie jakieś paskudne rasowe psiska (teraz moda na maltańczyki) i kocury każdy od 1000zł w górę. Szok. ! Jakieś wypchane kukły kosztują tysiące złotych i są marzeniem pustaków podczas, gdy inne zwierzęta cierpią i są tanio sprzedawane na rzeź, w imię czego? Dlaczego jeden pies siedzi w schronisku i nikt go nie weźmie a na innego psa są zapisy na pół roku przed?
Jedyne ukojenie bólu daje mi myśl iż np. ten biedny byczek mięsny to jest wcielenie dawnego rzeźnika albo kogoś złego. Mam nadzieję,że każdy kto krzywdzi zwierzęta w przyszłym życiu będzie zwierzęciem. Odpokutuje winy. A każdy kto był dobry, będzie miał szans wyrównać rachunek ze światem - jako szerszeń czy lew zabijać ludzi.  Ja osobiście mogłabym być HIVem. Wracając do zwierząt jednak. Zastanawia mnie czemu anioły to skrzydlate postacie ludzkie a nie zwierzęce? Dla mnie zwierzęta to anioły.

***
p.s znowu mam bana na kafeterii!

7 komentarzy:

  1. Ty to powinnaś być owsikiem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stałabyś na straży celibatu analnego xD

      Usuń
    2. hahah :D na to bym nie wpadła, myślałam,że uzasadnieniem będzie moja uciążliwa natura :D celibat analny :DDDD Ale czy taki mały owsik może skutecznie odstraszyć amatorów miłości greckiej?

      Usuń
    3. Jeden owsik nie, ale owsiki nie występują pojedynczo więc ze swoimi braćmi i siostrami mogłabyś zrobić zamieszanie. Kto chciałby uprawiać anal z robakami w doopie xD

      Usuń
    4. no właśnie coś mi nie pasowało, żeby owsik był samotny, a ja jednak jestem samotnikiem, to już prędzej los tasiemca?
      a kto chciałby? czy ja wiem...czy tacy np. nagrzani geje pytają się przed aktem miłości "hej stary, ale nie masz owsikow ani hemoroidów? "
      p.s a masz pomysł na celibat oralny?:D

      Usuń
    5. Celibat oralny nie wchodzi w grę :D.

      Usuń