sobota, 23 marca 2013

8:36 // Gdy się obudzisz sprawdź cytat z Biblii!

Gdy dzisiaj obudziłam się o 8:36 to zrozumiałam,że coś jest nie tak. Wczoraj też obudziłam się o 8:36! Wpisałam ten tekst w google.
Oczekiwałam cytatów z Biblii.
No i były :
John 8:36
"36 So if the Son sets you free, you will be free indeed."
 
Mark 8:36
New International Version (NIV)
"36 What good is it for someone to gain the whole world, yet forfeit their soul?"
Ale wyskoczyły też z Koranu. "Indeed, those who disbelieve spend their wealth to avert [people] from the way of Allah . So they will spend it; then it will be for them a [source of] regret; then they will be overcome. And those who have disbelieved - unto Hell they will be gathered."

w zasadzie żaden z tekstów mi sie nie podoba ani nic mi nie mówi o teraźniejszości, przyszłości ani cudach i dziwach, których znaczenia sensy ukryte poznać by moja dusza tak bardzo pragnęła.

Jednak! uwaga... Na kafeterii znalazł się Ktoś znający wyjaśnienie tej magicznej godziny :
" Dokładnie o 8.36 Odjeżdża z Warszawy pociąg do Tworek. To znak, że czas pakować manele."

Uśmiałam się z tego,że hej! :)
a tu jeszcze wklejka

Dokładnie o 8.36
Odjeżdża z Warszawy pociąg do Tworek. To znak, że czas pakować manele.







PAMIĘTAJCIE!!!!!!!!! GDY SIE OBUDZICIE SPÓJRZCIE NA ZEGAREK I SZUKAJCIE W BIBLII WYJAŚNIENIA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz