wtorek, 11 czerwca 2013

Wściekła jestem!!!

Ten post dedykuję wszystkim tym, którzy muszą ciągle trafiać na ten komunikat:
"Twoje IP zostało zablokowane, w celu wyjaśnienia sytuacji proszę wysłać wiadomość na mail: kafemoderacja@firma.o2.pl"

u mnie ten stan trwa 20 dni.
zostało mi zablokowane kolejne proxy tym razem beanonymous.pl

a o czym pisałam wczoraj? tylko niewinny temat o portalu randkowym, w dodatku pisałam z gościa, więc modka nie miała powodów do zazdrości a jednak!!!
nigdy cię modko nie obrażałam, ale teraz jestem już wściekła!!!! ile ważysz to możemy się domyśleć, modko oddałabym ci połowe tego mojego "powodzenia" za normalny dostęp do kafe! gdzie ja mam pisać do chuja!!
lepiej modko idź pobiegać schudniesz,poderwiesz kogoś i przestaniesz banować niewinne osoby!!!!!!!

57 komentarzy:

  1. Czkawka i wscieklosc :D Takiej Cie nie znalem [cool]. Proxy jest tyle ze nie nadazy z banowaniem wiec spokojnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to nie? a bo to pierwszy raz się wkurzyłam :P niby jest dużo, ale wiele nie działa, a niektóre mają tyle reklam,że nie da sie posta napisac tylko wyskakuje 20 flashow :/ jak mam sie wyleczyc z uzaleznienia od kafe ;(

      Usuń
  2. ale fart, akurat jak wszedlem zeby rzucic okiem to pojawily sie Twoje odpowiedzi :D
    raczej nieee, ale pierwszy raz tak ostro :D przynajmniej ja to widze po raz pierwszy :D moze pozbadz sie komputera i internetu na jakis czas? :D
    ps: tutaj masz sporo bramek proxy z roznych czesci swiata!
    https://www.proxfree.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fart xD to słowo skojarzyło mi się z tym filmikiem http://www.youtube.com/watch?v=JK4k-vWUA7Q&list=PL2604D6C249214224 albo jakimś innym gdzie był komentarz "pussy fart?" czy jakoś tak, pamiętasz jak ktoś wstawiał takie filmiki na kafe? [cool] za to dostałam jeden z pierwszych banów, jeszcze w 2011 roku :D zastanawiam sie czemu na youtube jest tyle takich filmow :}

      ostro? :D nawet nie przeklnęłam :P staram się hamować, wiesz nie mogę mieć wizerunku agresywnej, kłótliwej baby :P
      o dzieki tej stronki nie znałam, zwykle korzystałam z tej: http://prx.centrump2p.com/

      Usuń
  3. a mi to kojarzy sie z filmikami z tej serii: http://www.youtube.com/watch?v=EVTFUBsAw2U niektore reakcje sa naprawde zajebiste xD nie widzialem tych tematow, ale wiem o co chodzi z troche innych stron [cool] :D:D przeciez na yt sa nawet filmiki z porodow oraz operacji na łiłach wiec nic mnie juz nie zdziwi :D

    jak nie :D "gdzie ja mam pisać do chuja!! " :D:D oj tam, czasami mozesz dac sobie na luz, bo eksplodujesz od nadmiaru emocji xD
    ja zawsze korzystalem z proxfree i nigddy nie dostalem bana na IP nawet jesli zakladalem baardzo kontrowersyjne tematy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zapomniałam jeszcze wspomnieć o tym " The requested resource could not be loaded because the server returned an error:
      500 Internal Server Error (?).
      "
      też Ci to wyskakuje? bo mi srednio co 3-4 posty :O

      haha wesoła winda ;D ten koleś podobny do Ciebie [cool]
      to były dźwiękowce czy miały też zapach?
      nie widziałam filmików na łiłach...zwykle pokazywali tylko jakieś fantomy (czy pantomy? nie wiem)
      czasem fajnie wrzucić na luz,ale wulgarne wpisy,takie gdzie jest dużo bluzgów na kafe kojarzą mi się z patologią albo psycholami... zresztą teraz i tak wszystko gwiazdkują. Np. Gwałt jest cenzurowany oraz... ruch ! :D napisalam kiedys
      "w ruchu drogowym" i mi wygwiazdkowalo :D
      własnie korzystam z Twojego proxy, zobaczymy czy unikne bana
      a jakie to były kontrowersyjne? jakies p-dofilskie?

      Usuń
  4. tak, zdarza mi sie czasami przy przegladaniu forume, ale coz poradzic :D jak zjeebac to wszystko po calosci xD

    jaaki tam podobny, ja nie widze podobienstwa xD tylko dzwiekowce [cool] w sumie przypomnialo mi sie, ze gdy mialem 11 lat to dostalem na urodziny 2 smierdziele i przynioslem je do szkoly :D ale byla beka :D:D jednego typa z klasy tak tym potraktowalem, ze az rzygal w WC :D
    ja widzialem takie filmiki przez przypadek, bo ktos podal link na forum i nie powiedzial do czego to :D
    wiadomo, ze nie wolno przesadzac, ale przeklniecie w takiej sytuacji jest raczej normalnym odruchem xDD teraz nawet nie mozna napisac "hojny" bo automatycznie stawia "ch" i reszte gwiazdkuje :D
    nieee, takich tematow nie zakladam! to byly tematy bardziej udrzajace w niektorych uzytkownikow forum albo modke :D
    ps: ide spac, bo jutro musze isc do dziekanatu :( poza tym od 4h wywala mi neta co 2 minuty i musze czekac z wysylaniem wiadomosci :D takze dobranoc ;([czesc] czekam na nowe wpisy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha super prezent na urodziny nie ma co :D to już wiem co mogę dać koleżance, której nie lubię [cool] aż wymiotował? to mocny odór musiał być [cool]
      a czytałeś wczoraj temat o tym jak koleś puszczał bąki w Lidlu? śmiałam się z tego jak głupia, muszę zrobić screena :D narracja była świetna, tak jak w historiach ze sraczką w tramwaju :D
      taa hojny to już od dawna:D a teraz ktoś pisze "gwałtownie" i pokazuje sie "g...townie" :D :D plus błąd 500 ... i bany na forever... nie wiem co oni mają na celu? zrobic drugi wizaż? :o

      oo w użytkowników? [cool] ciekawe których. "modka ty kurwo" to Twoje dzieło? :D

      ja kiedys pisałam,że modka z koniem ... :D ale to było na początku mojej 'kariery'

      a co bedziesz robił w tym dziekanacie? normalnie chodzisz na uczelnie raz na tydzień i w dodatku tylko do dziekanatu :D :D

      Usuń
  5. sam sobie wybralem taki prezent xD i to byl bardzo fajny prezent, ile dal mi radosci to se nawet nie wyobrazasz xD czytalem, dobry byl tekst z syczeniem jak wentyle od Jelcza xDD raczej jak opowiadanie rodem z f23 xDD ile tego tam bylo to szok! pamietam jak sie tym podniecalem gdy bylem w 2 klasie liceum xD
    albo chca sie pozbyc wszystkich polskich Polakow i zrobic z kafeterii forum tylko dla pejsatych [cool] :D

    niee, "modka ty kurwo" jest juz zbyt oklepane :D raczej inne teksty, podobne do tych w Twoim wpisie xD a np. lubilem sie podszywac pod hiszpano-francuzke albo innych :D

    musialem odebrac indeks, bo odraczalem jeden egzamin na wrzesien xD bo zajecia skonczyly sie na poczatku czerwca i jestem w trakcie sesji wiec chodze tylko na egzaminy albo po wpisy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kim muszą być ludzie,którzy wymyślają takie historie? :D
      no nie wątpię, że ten prezent dał Ci dużo radości :D to prawda...jakoś bardziej lewicowo się zrobiło... no i petard nie zakłada już swoich tematów o żydach ... pewnie ma też bana...
      hiszpanko francuzka :D też zdarzyło mi się podszyć :(
      a ciekawe co z nią? też ban? i madame cebulka już nie pisuje...albo wszyscy zakuwają do sesji :D

      oou na wrzesień? czyli sesja poprawkowa? a czemu tak? nie chcesz teraz zdać? czy chcesz iść obkuty i dostać od razu 5 ? [cool]

      Usuń
  6. ludzmi z bujna wyobraznia i umiejetnosciami pisania, ktorym sie nudzi xD pewnie tak, albo wszystki odstraszyl nowy layout xD sam bylem negatywnie zaskoczony gdy wszedlem na kafe nastepnego dnia :D
    cos w tym jest, bo wszedzie wychwalaja peło i inne lewicowe scierwa :( nawet tematy o panoszacych sie ciapatych nie przechodza :(
    ja bylem pewien, ze to Ty glownie piszesz pod nickiem la madame khohik :D ale to widocznie ktos inny xD
    a ze cebulka nie pisze to dzieki bogu, bo jej trollowanie bylo beznadziejne i zupelnie bez pomyslu + czesto kopiowala Ciebie xD

    materialu bylo zbyt duzo, a ja w tej sesji mam 5 egzaminow, wiec ten jeden wole se odroczyc na poczatek wrzesnia i miec spokoj xD potem poprawka bedzie 2 tyg. po terminie odroczonym wiec bede na swiezo z materialem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 ? Ja mam 6 B-) ale w zimowej tez tak zrobilam,ze poszlam tylko na drugi termin by dostac lepszy stopien...a teraz juz mi wszystko jedno. Mam brzydkoe oceny :-( ani jednej piatki..a jak bylo w dziekanacie ziom? [cool] ja juz po prezentacji...zyje :-D

      Usuń
  7. oczywiscie bede na swiezo z materialem jesli nie zdam ktorej czesci, co jest calkiem mozliwe, bo pytan jest sporo i sa bardzo podchwytliwe xD

    OdpowiedzUsuń
  8. jak oko saurona! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisalam troche powyzej :-) kurde musze pisac z komy :-(

      Usuń
  9. ale to niestety sa duze egzaminy, czyli prawo karne, konstytucyjne, administracyjne i cywilne część 1 xD beznadziejnie sie tego uczy, ale trzeba xD ale wiesz, ja to odroczylem na wrzesien czyli moj pierwszy termin bedzie we wrzesniu i bede mial jeszcze poprawke xD a osoby ktore pisaly w srode beda mialy tylko poprawke xD ja tez nie mam ani jednej piatki, ale nie mam motywacji aby miec dobre oceny xD stypendium nie potrzebuje, a oceny i tak nic nie zmieniaja xD
    nasz dziekanat jest zajebisty, bo panie sa mile, pomocne, wszystko wiedza i nawet podyktuja Ci podanie jesli nie masz wzoru takze nie narzekam :D

    to gratuluje, spocilas sie jak prosie? xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spociłam :P w dodatku było mało osób :D miałam farta...
      u mnie też miło w dziekanacie, chociaż nie lubię tam chodzić i tak :P
      a to czemu inni sobie nie odroczyli tak jak Ty?
      ja mam motywację, w ubiegłym semestrze miałam ładną średnią, w dodatku u mnie jest zdrowa konkurencja, tzn nie ma wyścigu szczurów, są tacy co byle zdać i tacy by mieć osiągnięcia. Ja właśnie chciałabym wysoko ... :(
      stypendium też chciałam mieć...
      no i średnia może Ci sie przydać jakbyś startował na erasmusa czy coś :P

      aa jeszcze co do dziekanatu - może panie są miłe tylko dla Ciebie? :P

      Usuń
    2. eee skoro byla mala widownia to jeszcze pol biedy xD gorzej gdyby to bylo na auli :D
      a ja chodze gdy musze i jest to calkiem przyjemne, bo panie zawsze pomoga i doradza co robic xD
      a nie wiem, moze liczyli ze uda im sie zdac albo cos xD ja wiedzialme, ze materialu jest zbyt duzo jak na taka sesje i trzeba bylo sie uczyc systematycznie zeby wszystko zaliczyc xD a ja niestety nie potrafie sie uczyc systematycznie, bo mi sie nie chce i te przedmioty mnie nie interesuja :D
      u mnie jest pare takich osob ktore biora udzial w wyscigu szczurow i sa bardzo wredne + ktos ciagle usuwa notatki,skrypty i zagadnienia z maila grupowego xD
      a ja doszedlem, ze nie oplaca mi sie uczyc na stypendium, bo trzeba miec dobre oceny i mnostwo czasu poswiecic na nauke, a jak pisalem wiekszosc przedmiotow na tych studiach mnie nie interesuje wiec nie mam ochoty na nauke xD zreszta, po ukonczonych studiach i tak kazdy bedize mial takie same szanse na aplikacje wiec whatever xD
      a na erasmusa mnie nie ciagnie - zupelnie inny swiat, srodowisko, 0 znajomych i w ogole xD gdyby byl tam z kims to ok, ale samemu nie bardzo xD

      dla kazdego sa mile, przeciez nie jestem jakis wyjatkowy xD

      Usuń
    3. ale na pewno inaczej traktują studentów a inaczej studentki :P mierzę swoją miarą :D jakbym była taką panią w dziekanacie to pewnie chętniej "obsługiwałabym" xD zwłaszcza tych przystojnych, no i sympatyczne ładne laski też.
      to własnie mozna poznać sporo osob, zreszta pewnie inni tez wyjezdzaja, ja kiedys chcialam jechac, no ale jak mowilam, wszedzie ciapaci... to juz lepiej w PL zostac...
      kazdy bedzie mial takie same szanse ? czyli oceny o niczym nie decyduja? to w zasadzie po je macie? ;p powinny być tylko zal i nzal. ooo ale chamsko, że usuwają :D pewnie jakieś aspoleczne jednostki (pewnie takie jak ja[cool] ) chociaz ja nigdy nic nie usunelam... myslalam,ze lubisz swoje studia :(
      ja sie uczylam systematycznie w poprzednim semestrze, w tym wszystko olałam, sama nie wiem czemu :( :O

      Usuń
    4. wlasnie, ze nie! traktuja wszystkich tak samo, bo studętki tez sa zadowolone! xD heheheh papayka pania w dziekanacie, ciezko mi to sobie wyobrazic xDD
      z mojego roku nikt nie wyjechal, nawet ci ktorzy maja srednia 4.9 xD wola zgarnac 1,2k stypendium i siedziec w kraju xD w Lublinie tez jest ich coraz wiecej, chooj wie czego tu szukaja :D
      no dokladnie tak, bo na aplikacje kazdy przygotowuje sie sam i jest egzamin wiec nikogo nie obchodza oceny na studiach :D trzeba tylko ukonczyc te studia prawnicze xD a oceny sa do sredniej, stypendiów i ogolnie oceny sa chyba wymagane na studiach w naszym systemie edukacji xD albo sfrustrowani debile ktorzy oblali egzamin i chca innm przeszkodzic xD
      nie lubie swoich studiow od konca pierwszego semestru pierwszego roku xD sa koorewsko nudne, srodowisko jest sztywne, kazdy spina poslady i gada tylko o nauce xD poza tym wiekszosc to typowe kujony bez zdolnosci myslenia xD serio, az sie plakac chce czytajac ich wypociny na forum grupowym xD a niby logike wszyscy zdali xD do tego wiekszosc z nich jest strasznie naiwna - popieraja PO, bo wedlug nich to obecnie jedyna dobra partia + udostepnaiaja na facebooku jakies durne statusy z pseudokonkursow gdzie do wygrania jest 4000 iPodow :D no ale takie studia, liczy sie rycie na pamiec, a nie zdolnosci myslenia xD
      ps: pije sobie juz druga perełke mocna i jest zajebiscie :D

      Usuń
    5. "ps: pije sobie juz druga perełke mocna i jest zajebiscie :D"
      Odniosłam wrażenie jakbym sossssssa czytała :D ej serio...bo Ty i piwo? tak w tygodniu? :P
      no jak to takie młoty jak opowiadasz, to niedziwne że nie powyjeżdżali, pewnie by sie bali,że zginą w obcym kraju :P 1200 co miesiac? niezle stypendium...u mnie chyba polowa tego...a i tak sie ludzie o to zabijają :D a ja nie wiem czy jeszcze mam jakąkolwiek szansę.
      W Lublinie oo! Wyślę Ci może profil tego kolesia z sympatii co mi pisal w tym i w tamytm roku i nagabywał :D może sie okazać,że sie znacie [cool]
      hhmm znalam jednego kolesia z prawa uw i tez taki jak mowisz,sztywniak,nudziarz, w zasadzie chcial być fajny i zabawny ale jakoś mu nie wychodziło :O
      u mnie ze znajomych tylko jedna osoba sie nabrała na ten badziew z wygraniem iphonów - zgadnij kto?:D CMM :D

      Usuń
    6. a tak jakos w ostatnim miesiacu zaczalem sobie pic po 2 perelki mocne na wieczor przed weekendem xD zwlaszcza gdy ogladam streamy xD no ewnie tak, zwlaszcza ze jakies 50% wraca co tydzien do domu xD nie wiem w takim razie o co im te mieszkania w lublinie xD no na bogato, tym bardziej ze u nas jest miliard tych sypendiow - rektorskie, socjalne, sportowe, naukowe, motywacyjne xD ale mozna miec tylko jedno z powyzszych xD ja tu nikogo nie znam poza ludzmi z mojego roku i ewentualnie tymi ktorych poznalem na aosie albo w akademikach xD no dokladnie, u mnie na roku tez jest multum takich i strasznie mnie wkoorwiaja :D
      hehheehe CMM krol, moze jeszcze sie wyrobi chuopak xD

      Usuń
  10. wiem, ale nigdy nie moge trafic w odpowiedni przycisk "odpowiedz' xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co? xDD

      Usuń
    2. no nic :D skojarzyło mi się [cool]

      Usuń
    3. a z czym? [cool]

      Usuń
    4. aaa domyslam sie, ale wole sie upewnic xD

      Usuń
    5. usunelas ten wpis czy mi sie wydawalo? :D

      Usuń
    6. wydawało [cool]
      skojarzyło mi się z byłym, który nie trafił... parkując auto [cool]

      Usuń
    7. eeee, a juz myslalem ze chodzilo o cos innego i wiem, ze to bylo Twoim celem xD

      Usuń
    8. no dobra dobra już sie przyznaję, skasowało się ...niechcąucy rzecz jasna [cool]

      Usuń
    9. oho! czyli cos jest na rzeczy! xD trzeba Cie przycisnac XDD

      Usuń
    10. nie jestem taka zboczona :(

      Usuń
    11. no nie wiem, nie wiem :D po tym co wypisujesz na kafeterii [cool] :D

      Usuń
    12. a może jestem? [cool] wczoraj weszłam na showup.tv zobaczyłam jednego kolesia, ładny z twarzy i nagle on wstał, opuścił spodnie i podzyndzał ptakiem [cool]
      potem nasunął spodnie, posiedział chwilę i zniknał... i tak sie zastanawiałam - a jakby się z takim umówić? ciekawe jakby sie zachowywał na randce :D :P no i ma to takie plusy że nie kupuje sie kota w "worku" :D

      Usuń
    13. no nie wiem, gdybym byl kobieta to w zyciu nie chcialbym sie umowic z kolesiem, ktory siedzi na takich portalach i sie obnaza :D pewnie dazylby do jak najszybszego finalu w lozku [cool] ale masz tylko pewnosc co do rozmiarow, a nie umiejetnosci :D

      Usuń
    14. lepsze to niż nic :( a poza tym no przynajmniej sprawa byłaby jasna...bo tak to mam wrażenie te randki to takie ściemy, wszystko ściema byle zaliczyć, więc lepiej jak to jest od początku jasne...a poza tym młodziutki był...pewnie miał mniej niż 25 ;p może nawet mniej niż 20 :D
      gdybyś był kobietą...a jako facet? byłbyś w stanie spotkać sie z laską która sie pokazuje na su ? :D

      Usuń
    15. że niby co takiego wypisywałam na kafeterii? [cool]czasem ktoś pisał pod nickami żeńskimi z końcówką 91 sugerując,że to niby ja ...

      Usuń
    16. zalezy z kim sie spotykasz xD niektorym zalezy na milosci i zwiazku, a niektorym na zaliczaniu xD przeciez to prawie prostytucja, pokazywanie sie za zetony xD nie chcialbym miec nic wspolnego z taka kobieta, tego kwiatu pol swiatu i sa znacznie bardziej wartosciowe od takich ktore tam sie obnazaja xD

      Usuń
    17. aaa np. ten mail z wczoraj :D i czasami w postach byly jakies aluzje :D a to z nickiem 91 to wiem, ze ktos sie podszywal [cool]

      Usuń
    18. to nawet gorzej niż prostytucja ;D nawet na szołapie mówią na niektóre dziewczyny "żetoniara" albo wyłudzaczka :D a to śmieszne, bo te kwoty tam... np 20 żetonów to 2 zł a one za to pokazują pipke, a tamta para co za 100zł jadła kupę?! :O ciekawe czy tacy krejzole czy sytuacja w kraju ich do tego zmusiła [cool] no ja niestety zakładam,że każdemu zależy na zaliczenu, a jeśli nie to znaczy że sie nie podobam :( tak czy owak jest źle :P
      ten mejl to ściema przecież :P
      tak samo jak brudny_analny_piotr@wp.pl
      wiesz,że się podszywał bo to byłeś Ty :D :) wiem wiem...
      a wiesz kto pisał jako narkoleptyczka91?

      Usuń
    19. ja pierrdole, takie osoby zachowuja sie gorzej niz zwierzeta :D nigdy nie traktowałbym powaznie i z szacunkiem ludzi ktorzy cos takiego robia [cool] raczej pojeeby, a kasa to dodatek [cool] a jesli zalezy to pewnie uwazasz go za napalenca i erotomana :D
      wiem, ze sciema, ale same mysli o tym sa grzeszne! :D :D
      owszem, czasami sie podszywalem, ale nigdy wulgarnie i nie pisalem takich rzeczy jak ostatnio "dresiara91" czy cos takiego [cool]
      nie wiem, myslalem, ze to bylas tylko Ty :D

      Usuń
  11. posty usuwajo! bialorus!

    OdpowiedzUsuń
  12. co myślisz o nim? http://www.voila.pl/150/w7lzf/index.php?get=1&f=1
    [cool]
    ej ja zaraz zasnę na stojąco :(

    OdpowiedzUsuń
  13. dobra, ja juz ide spac bo jestem nieprzytomny i zamykaja mi sie oczy :D takze dobranoc ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobranoc :( odpisałam na Pana Tik Taka z 10 czerwca:P (wcześniej nie zauważyłam,że są nowe wpisy :P )

      Usuń
  14. Też jestem wściekła ! Już od kilkunastu dni mam zablokowane IP na kafe :( nie wiem jak żyć, mam tyle do napisania,nie mam z kim się tym podzielić. Na dodatek z exem to już skończone na dobre...już się nie zobaczymy, wyjechał..to tak jakby umarł..boję się myśleć, co będzie gdy będę chciała powspominać nasze spotkania. Do tej pory gdy dzieliło nas zaledwie 3200 m to mogłam marzyć, tonąć we wspomnieniach ile chcę, bo miałam nadzieję, że przecież możemy to powtórzyć. Nawet za chwilę.
    Teraz gdy już dzielą nas setki km nie ma sensu myśleć o tym co było, bo tego już nie będzie, nigdy. 500 dni jestem w tym uwięziona. Nie wiem jaki był wyrok..może to dopiero połowa. Może to co uznaję teraz za koniec jest końcem początku? Przecież on wróci..a ja wtedy go odnajdę i może..NIE, NIE to bez sensu. Kończę na tym. Chciałam tylko się wygadać. :( Madame Cebulka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam bana równo miesiąc :) nie sądzę, aby je zdjęli. Ale to nieźle Cebulka! bo wszyscy mówili,że jesteś modką, a skoro masz bana to jesteś jedną z nas:P
      Nie wiedzialam,że ex mieszkał tak blisko 3200 metrow? to prawie sąsiad :P mogłaś go podglądać przez lornetkę [cool]

      Usuń
  15. Nie mogę w to uwierzyć, ale On nie wyjechał jeszcze...w dodatku napisał do mnie...;o

    Myślałam, że zaprzepaściłam wszystko jednym incydentem, ale nie!! Nadal o mnie pamięta..<3
    Siedziałam na balkonie, uczyłam się, do głowy by mi nie przyszło, że za chwilę mogę przeżyć taką radosną chwilę, takie ciepło na sercu..
    No więc siedziałam tak i nagle słyszę SMS...zniechęcona wstałam i byłam przekonana, ze to wiadomość typu "Twoje konto zostanie zablokowane za 3 dni". Patrzę, a tu my darling...ahhh poprawił mi humor :) MC

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja po prostu przyciągnęłam go myślami :) Już kilka razy mi się to zdarzyło. Wczoraj wyjątkowo długo o nim myślałam, nawet się rozryczałam słuchając romantycznej piosenki. Pomyślałam, że to już koniec, definitywny koniec...aż tu nagle taki psikus.
    On nie może tak o mnie zapomnieć, przecież jednak coś tam znaczyłam w jego życiu :>
    Gdyby on znał prawdę, jak ja go kochałam... nie powiedziałam mu tego, bo to by pogorszyło sprawę...on nie chciał się wiązać, bo wiedział, że wyjeżdża.. co by było gdybyśmy byli jeszcze bliżej niż byliśmy i skazani bylibyśmy na rozstanie z powodu wyjazdu? Przecież ja bym umarła.A tak nasze nieraz mroźne relacje i ciche dni pozwoliły mi nie zakochiwac sie bardziej :)
    Ważne jest dla mnie tylko by nie związał się z taką jedną panną X. Wybaczę mu małżeństwo z inną, tylko nie z nią :) Z resztą nie dopuszczę do tego i nie cofnę się przed niczym :) dobranoc :) MC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o a czemu wyjechał? i kiedy wróci? mroźne relacje? czyli jakie? może coś z tego jeszcze bedzie,a jak egzaminy?duzo masz jeszcze? dobranoc:)

      Usuń
  17. Wyjeżdża za granicę na parę miesięcy, sprawy zawodowe...wróci kiedyś.
    Taaak mroźne relacje..z racji tego, że dostałam bana na kafe [a podobno jestem modką [spioch]] nie mogłam opisać ostatnich wydarzeń. A było o czym pisać :( Podczas spotkania ze znajomym spotkalismy exa..to znaczy ja udawałam, że go nie widzę, a on to widział. Widział, że perfidnie odwróciłam głowę.Pomyślałam, że nie może mnie zobaczyć z innym facetem :( ale przecież mnie i tak zobaczył :( po tym zdarzeniu zamilkł na długi czas..nie miałam odwagi by się odezwać a co dopiero się tłumaczyć..czułam się przegrana..co on pomyślał? że może jestem w jakimś ukrytym związku.. nie umiem wytłumaczyć mojego zachowania. To był taki impuls i nagle milion myśli w głowie.
    na szczęście jakoś odzyskaliśmy kontakt, ale nadal nie ruszamy tego tematu..nasze relacje są teraz chłodne, ale cieszę się, że pyta co u mnie.
    Egzamin mam jeszcze jeden, ale i tak go nie zaliczę, nie dam rady się nauczyć 500 stron w dzisiejszy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to pare miesiecy szybko zleci, może wróci, grunt,że cały czas macie ze sobą kontakt :) a Ty w miedzyczasie możesz też cieszyć sie wakacjami, wolnością. Próbowałas pisac na kafe przez proxy? Tyle wydarzeń, to gdzie je spisujesz? albo może bloga załóż. Skoro zamilkł to może poczuł się urażony/zazdrosny że bylas z innym? I dobrze, niech wie,że nie czekasz na niego tylko w każdej chwili może Cię stracić. Dobrze,że są wokół Ciebie inni faceci. I jak po egzaminie ? ;)

      Usuń