poniedziałek, 17 czerwca 2013

Co się ostatnio działo

Witam kochani, ostatnio wklejałam tylko screeny, ponieważ byłam bardzo zapracowana i zmęczona :(
Miałam dużo pomysłów i tematów do opisania, ale już pozapominałam o wszystkim.
Plany mam takie :
- opisać wszystko związane z sympatią
 - opisać moje ewentualne randki z sympatii (!)
- wypisać wszystkich wykonawców muzyki klubowej lat 90 jakich znam :)
- opisać stosunki z robakami - chciałam to zrobić dziś, ale nie mam zdjęć a nie wiem czy warto opisywać co czego nie można pokazać :(

Dzisiaj miałam egzamin. Pierwszy raz od roku albo dłużej założyłam sukienkę :) Dziwnie się czułam. Nie byłam pewna czy wpuszczą mnie na egzam w szortach [cool]
W każdym razie widziałam CMMa ...miał dlugie spodnie (nigdy nie widziałam go w krótkich!) i ...bluzę! grubą z kapturem :( moze jest chory?
Jeden chłopak z uczelni non stop wrzuca fotki, prawie codziennie sie fotografuje! A ja i tak nigdy nie widziałam go na uczelni i nie wiem czy poznałabym? W każdym razie intryguje mnie...
Trzecia sprawa, zapytałam informatyka o to czy możliwe jest podglądanie przez ekran LCD :O
wiem,żałosne ale jakiś świr non stop o tym trąbi na kafe, więc już prawie w to uwierzyłam :( ( i nie siedze bez ubrania przed kompem [cool])
Czwarta sprawa, boję się,że ktoś kto do mnie pisze na sympatii to nie jest nikt realny tylko ktoś z kafe sie nabija! :(
ale mam paranoje co? :O

36 komentarzy:

  1. Ale jak to stosunki z robakami? :D
    ps: wchodze od swieta na kafeterie, a tam temat, ze lookrecja daje doopy na showupie :D wchodze w link i faktycznie to ona :D co siedzieje z tymi ludzmi :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szok :-D o kurna...szkoda,ze akurat mnie nie bylo...i jak? A ciekawe co ten jej wielbiciel z kafeteii o tym sadzi :-P reszte tu i pod tamtym tematem odpisze jutro bo ledwo zyje :-D

      Usuń
    2. szkoda gadac... robili rozne rzeczy za zetony i bardzo czesto wlaczali privy xD wielbiciel z kafeterii bardzo sie zdenerwowal, ale slusznie :D a ten chlopak z ktorym nadaje lookrecja to jakis pedałkowaty wymoczek z zapadla klata i odstajacym brzuchem xD poza tym widac, ze jest speszony i to raczej lookrecja gra pierwsze skrzypce xD
      ps: ciekawe po co jej matura i wyksztalcenie skoro juz odnalazla swoje powolanie :D w ogole, smiesza mnie laski które idą na jakies gównokierunki w trybie wieczorowym, ale nie maja na nie kasy wiec szukaja sobie sponsorow :D pewnie potem w ogloszeniach beda pisac "dziwka z wyksztalceniem wyzszym" [cool]

      Usuń
    3. słusznie? [cool] czasem wydawało mi się,że to Ty piszesz jako on :D ten chłopak to chyba w jej wieku? kojarzę, taki z grzywą? i naprawdę to robili? a w gumce? a ten tego skoro był speszony to znaczy,że ...maszt nie stał? [cool]
      no matura to łatwa sprawa, każdy ją ma, a dalsze wykształcenie to nie wiem, ale w końcu robiła to chyba ze swoim chłopakiem a nie kimś obcym c'nie ?
      dopiero co poznałam chłopaka i gadałam z nim o szołapie właśnie, stwierdził,że te osoby muszą być chore skoro pokazują twarz i inne czesci ciała naraz :D
      ale SU jest sławny [cool]
      no i co do dziwki, to wiesz kiedyś może sie znudzić, opatrzeć i już nie bedzie mieć klientów to lepiej mieć wykształcenie do tego :D nie mówię o niej, ale tak ogólnie. a co ona chce studiować?

      Usuń
    4. przeciez on ja kocha to mial prawo do takiej reakcji :D nie, juz od dawna nie podszywalem sie pod niego [cool] a nie wiem, byl chyba ryży, a wiecej nie pamietam, bo sie mu nie przygladalem [cool] zrobili, ale na privie wiec nie wiem [cool] na publicu siedzial w krotkich spodenkach, a lookrecja lazila z gola doopa i łiłą :D
      no tak, ale robila to na showupie, pokazywala sie setkom ludzi i to za kase [cool]
      no i koles ma racje, 0 szacunku do samego siebie dla marnych paru złotych xD ciekawe co jej mamusia powiedzialaby na to xD
      ale takie zazwyczaj koncza kierunki typu politologia, socjologia, zarzadzanie, a do tego inteligencja nie grzesza :D zreszta, kto zatrudni kobiete w wieku powiedzmy 30+ lat, ktora w ogole nie ma doswiadczenia zawodowego, bo dawania doopy nie mozna w to wliczyc :D
      a nie wiem, plany zyciowe żetoniar mnie nie interesuja :D

      Usuń
    5. i jaką ma łiłę? motyl czy bułka? [cool] myślę,że jej mama nie zdziwiłaby sie jakos szczegolnie ;p

      zreszta, kto zatrudni kobiete w wieku powiedzmy 30+ lat, ktora w ogole nie ma doswiadczenia zawodowego - ;( ja sie prawie zbliżam do takiego wieku! :O
      plany żetoniar :D no a jakby została na przykład psychologiem albo lekarzem? albo lepiej nauczycielką i potem posyłasz swoje dziecko do niej? [cool]a może zostanie politykiem? [cool]

      Usuń
    6. nie widzialem, ale chyba bule :D a coz Ty taka zainteresowana tematem? :D :D dlaczego by sie nie zdziwila? [cool] az tak zdemoralizowana moze nie byla xD

      zblizam :D jeszcze tyle lat Ci brakuje, ze hej! :D
      zostala, chyba w marzeniach :D zreszta to co pojawilo sie w internecie zostaje w nim na zawsze :D gdyby potem takie filmiki wyszly na jaw to wylecialaby z pracy z predkoscia swiatla :D pewnie zostanie stjułardesą, kelnerka albo jakaś sklepową xD nic wymagajacego i odpowiedzialnego xD

      Usuń
    7. aa to nawet prawik wczoraj pisał o tym,że ona ma bułkę tak jak przypuszczał :D no nie wiem, temat ciekawy:D bo ktoś kiedys pokazal jej profil na fejsie a tam lookrecja wypisywala jakies przeklenstwa a w znajomych ma mame i chyba nawet jej polubiła :O

      ile? niecałe 7 lat:O
      stjułardesa to akurat chyba fajny zawód :P ja chcialam byc ;P ale jeestem za glupia do tego.
      (nie przyjeli mnie)

      Usuń
    8. ale niezlego fejmu sie dorobila xD zawsze gdy przegladam kafe wieczorem to jest pelno tematow o niej :D no to jest jakas patologia albo pseudonowoczesna rodzinka, bo podobno looki rozmawia z matka nt. tego jaki seks preferuja :o jak dla mnie to jest przekroczenie pewnych granic [cool]

      7 lat to cala wiecznosc, tyle sie moze wydarzyc, ze szok!
      nie jestes i tu raczej nie chodzi o inteligencje xD tam pewnie biora laski, ktore wygladaja jakby byly z playboya wyjete :D

      Usuń
    9. biorą ładne i zgrabne, wysokie i na szpilkach, ale przede wszystkim bardzo pewne siebie, a ja jestem taka sobie... no nic...
      hm mysle,ze ona czytala kafeterie, najpierw pisala o sobie jako prawik :D a teraz zadebiutowala na su. bo wiedziała,ze zrobi show, wydaje mi sie że jak be_delicious, bo mowi do ludzi "skarbie, kochanie" i jest miła... hm, ale przynajmniej ma chlopaka...
      PC.

      Usuń
  2. serio, jestem zdegustowany :o jeszcze bawi sie w lizanie tylka, toz to koorwa gorzej niz zwierze :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytalam na kafe,że to on lizał jej, a ona jemu też? kurde dzisiaj znowu wychodze, więc nie obejrzę, masz może screeny? czemu zdegustowany? [cool] nie podejrzewałeś jej o to?: P

      Usuń
  3. nie wiem, nie widzialem tego, bo wszedlem pozno i ogladalem tylko przez 5 min, bo jakos nie mialem ochoty na wiecej [cool] nie robie screenow takich akcji, nie obchodzi mnie to co robi [cool] wygladala na bardziej ulozona loszke [cool]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( coś Ty na ułożoną? :p jak paliła i straciła cnotę przed maturą? [cool] zresztą przypuszczam,że wszystkie laski z kafe są wyuzdane :D porządne albo uciekłyby z tego forum po 5 minutach albo zmieniłyby się w potwory :P (jak ja ;( )

      Usuń
    2. skoro dzisiaj wychodzisz to poszukaj jakiegos miejsca z hot spotem, wlacz wi fi i ogladaj ja na ajfonie :D a nie wiem, ocenialem tylko na podstawie zdjec, ktore byly na forume :D o tych faktach żem nie wiedzial xD a mi sie wydaje, ze wiekszosc jest normalna tylko zgrywaja sie albo sciemnaja [cool]

      Usuń
    3. http://imgup.pl/di/AMHD/c26b210430d98d8bb9bc39cf580908ea.jpg
      http://imgup.pl/di/ML03/11a.jpg
      no i masz fotki :D

      Usuń
    4. o teraz wszedlem to robila mu loda i dala sobie napluc na twarz 2 razy, ja jebe :D

      Usuń
    5. ogarnęłam tajm! i widziałam te foty na kafe,ale dzieki, a ktoś w komentarzu napisał,że to nie ona! :D :D tylko jakaś podobna, jasne...i jak jej napluł? :D o rany, ale ma fetysz dziewczyna :D :D lubi być opluwana.
      nie mam ajfona, ale i tak jakbym szła do kina to ciężko bedzie ogladac SU [cool]czyli wychodzi na to,ze o 15 przegapiłam ten spektakl ;(

      Usuń
    6. no w koncu :D
      rozne rzeczy moga pisac, ale przeciez od razu widac, ze to ona :D trzeba byc slepym zeby tego nie widziec :D
      zebral sline i jej charknal na twarz, a potem to zlizal i sie z nia calowal :D :D szmata musi czuc sie szmata wiec dla mnie to nic zaskakujacego :D
      ja ogladalem tylko przez chwile, ale swoje widzialem :D dno i wodorosty. kiedys jak pisala na kafe to wydawala sie, ze ma cos w glowie xD

      Usuń
    7. ble zlizał to ;/ okropnosc... taka Ci sie wydawała no widzisz na kafe wszystko jest złudzeniem :(

      Usuń
    8. daj spokoj, teraz jak pod koniec wlaczylem jej transmisje to koles zlizal wlasna sperme z jej łiły :o :o

      Usuń
    9. to juz to zrobili? mi sie jakies w sumie nudne to wydało,a ona rzeczywiscie wyglada inaczej niż na fotach... nawet na korzysc (tzn z twarzy)
      ja nie wiem co jest ze mna nie tak - faceci mnie olewają, okej mogą nie chciec byc z taka dziwaczka, ale żeby nie chcieć mnie przelecieć?! [beksa]

      Usuń
    10. tak, akurat jak wlaczylem to zaczyli [cool] e tak, ma odstajacy brzuch, ogromne pieprzyki wszedzie i jakies pryszcze na tylku i nogach :D
      daj spokoj, chyba raczej nie chcialabys facta, ktory myslalby tylko o tym by miec Cie na jedna noc? [cool] widocznie trafialas na tych porzadniejszych albo niesmialych, ale to chyba dobrze [cool]

      Usuń
  4. nie moge odpisywac na kafe, bo kazda moja wiadomosc uznaje za spam, a captcha nie dziala :D chyba gimnazjalisci odpowiadaja za obsluge techniczna forume :D
    *
    a skoro rozmawialas z tym kolesiem o showupie i kupie to pewnie pomyslal, ze chcesz go wkrecic w te kregi i namowic do jedzenia kupy za zetony :D :D :D :D
    *
    przeciez masz normalna nature i skoro sie z tego smial to pewnie Cie polubil :D[cool]
    praca jak praca :D a na wakacje ciezko bedzie sie zatrudnic, bo konkurencja jest duuuza i chyba trzeba miec jakies szkolenia [cool]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buu to szkoda :( myślałam,że ona właśnie w wakacje pracowała i też bym się załapała...
      ale kurcze ja tak chcę mieć pracę a ogłoszeń mi sie nie chce nawet przeglądać :(
      mam normalną naturę mówisz :D ale gadałam tez o ciapatych, o mojej grubej koleżance, o exie... wyszłam na wredną i złą :( a on mówił,że np. nie lubi dzieci swojej siostry i w dzieciństwie palił lalki bobasy :D :D myślisz,że pasowalibyśmy do siebie? :D
      ale chyba mnie olał, bo nie odpisuje od 12! :O


      . to wkurzające z tym antyspamem na kafe :O do bani...
      wczoraj na kafe z kolei nie pojawiały sie posty :D tylko same nicki :D :D
      forum idzie w dobrym kierunku :/

      Usuń
    2. bo to byly wakacje, ale wtedy akurat weszla na czyjes miejsce w ramach zastepstwa :D
      to zostan streamerka albo zaloz vloga :D gdybys streamowala gry to na pewno mialabys multum widzow z samej racji tego, ze jestes loszka :D
      skoro znalezliscie wspolny temat to czemu nie [cool]
      moze jest zajety albo ma wylaczone dzwieki w telefonie, sam czesto tak mam i ogarniam to dopiero wieczorem :D

      Usuń
    3. aha,
      nie no ja i vlog? i to jeszcze o czymś o czym nie mam pojęcia? gry? jakoś to nie dla mnie chyba..
      niemożliwe, jakby chciał się skontaktować już dawno by to zrobił! to dziwne,bo wcześniej nam sie dobrze pisało, dobrze rozmawiało na żywo, chyba nie był rozczarowany też moim wyglądem ;P no nie rozumiem tego! (na mejla mi nie odpisał a nie telefon :P) już mi sie odechciało w ogóle pisaćz facetami! :/ :[ bo jak jakiśprzystoojny to przymuł, jak inteligentny to brzydal, a jak spotkasz takiego z którym fajnie sie gadało, to on Cie olewa! żeby chociaż na spotkaniu nie wiem znudzony był czy cos :(
      uświadomiłam sobie ile ciekawostek mi opowiedział...: ( może powinnam sie umówić z jakąs encyklopedią? :O

      Usuń
    4. z drugiej strony rozumiem go - można pogadać o jedzeniu kupy, o bzdurach ale raz i tyle, z taką osobą trzeba zerwać kontakt ! :( cholerna kafe, gdyby nie ona to o czym rozmawiałabym z ludźmi? [cool]

      Usuń
  5. to zawsze mozesz mowic o swoich przezyciach, podrozach, wydarzeniach na uczelni, ciapatych, zagrozeniach dla Polski xD
    na maila? :D ło jezoo, ja na maila wchodze raz na 2 miesiace albo gdy spodziewam sie wiadomosci :D moze tez ma takie podejscie i dlatego nie odpisal [cool] trzeba bylo zaprosic go do znajomych na fejsiku :D:D ale ze mna jakos piszesz xD ja Cie nie olewam i mysle, ze fajnie nam sie gada! ;(
    e tam, kazdy ma swoje zainteresowania i specjalizuje sie w czyms innym xD wszystkiego nie ogarniesz ;P Ty tez mozesz go poczestowac jakimis ciekawostkami o ktorych nie ma pojecia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, wazne ze sie fajnie rozmawia xD przeciez nie mozna rozmawiac non stop na powazne tematy, bo bedzie zbyt sztywno :D

      Usuń
    2. oj nie, bo wcześniej pisalismy codziennie, no nic wiem,że mnie olał,trochę to przykre, ale spróbuję z kimś innym :D
      chociaż nie wiem czy warto? ja z kimś sie fajnie gada i ta osoba Cię oleje...bez sensu :/
      no tak nam się fajnie gada, nie olewasz mnie... myślałam,że ten typ tak samo- polubi mnie a tu wielkie zdziwienie:/
      w każdym razie wiecej sie nie spotkamy i nie musze się juz martwic tym o czym by rozmawiać żeby źle nie wypaść:D

      Usuń
    3. po prostu wiem,że drugiego tak inteligentnego tam nie znajdę. a czy on znajdzie równie myślącą niewiastę co ja? :O
      chyba,że nie szuka mądrej tylko pięknej [zly]
      albo jakiejś smutnej, poważnej...która gada na normalne tematy...po co sie tak starał i te wszystkie żarty ;(

      Usuń
    4. oj Czkawko Czkawko xD ale Ty masz parcie na tych facetow :D
      ja zawsze wychodzilem z zalozenia, ze nic na sile dlatego nigdy nie pakowalem sie zwiazki tylko po to, zeby byc z dziewczyna: D milosc mozesz znalezc wszedzie, trzeba byc cierpliwym :D

      skoro go poznalas na sympatii to pewnie pisze z 10 laskami na raz i zapomnial o Tobie ;( a moze jutro do Ciebie napisze i powie, ze nie mial dostepu do internetu albo cos i sie spotkacie xD
      zalezy czego szuka xD jak dla mnie te portale randkowe to niezla beka :D faceci i kobiety, ktore wygladaja slabo i do tego nie maja zadnych zainteresowan, wypisuja takie wymagania co do partnera, ze szok :D ludziom sie w doopach poprzewracalo [cool]
      ja nie lubie smutnych i powaznych, bo od takich wieje nuda, a po dluzszym czasie tak cos by mnie denerwowalo xD
      zreszta, uroda przemija, a charakter pozostaje xD bycie z kobieta, ktora jest tylko ladna, ale nie odpowiada mi z charakteru to bylaby dla mnie meczarnia :o

      Usuń
    5. oj tu nie chodzi o facetów a o fakt bycia olanym! też nie mam parcia na związek, ale myślałam,że sie z nim może zakumpluje,może coś więcej [cool]
      widac słaba ze mnie loszka, jakieś 5 lat temu, to wszyscy których spotykałam chcieli sie ze mną umawiać ponownie, podrywali, chcieli zaliczyć, a teraz? :O
      dlatego tak desperuję...ja nie mam dużych wymagań, wygląd jest ważny ,ale jak piękniś jest tępy to odpada na starcie...intelekt, poczucie humoru przede wszystkim :(

      Usuń
    6. ale nie masz na to wplywu wiec nie martw sie, jego strata xD
      bo pewnie trafialas na takich napalencow, a teraz trafiasz na bardziej ulozonych gosci :D zreszta, czasami jak sie czyta posty napalony kolesi to az chce sie smiac z ich glupoty xD zenujace teksty, pytania i chyba wrodzony debilizm [cool]
      w koncu trafisz na swojego ksiecia z bajki! [cool]

      Usuń
    7. nie trafię dopóki nie zrezygnuję z kafe całkowicie, a poki co jestem od tego cholerstwa uzależniona...zresztą kto wie, albo się życie ułoży albo pójdzie w drugą stronę tak czy siak bedzie fajnie.gorzej,że nie chce mi sie uczyc do egzaminów...

      Usuń