piątek, 7 czerwca 2013

Kot Pani Czkawki

Widzicie kotka?
:)

11 komentarzy:

  1. A już myślałem, że serio tam jest i zacząłem się wpatrywać :D. Dopiero potem zauważyłem, że to Paint :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio był! tylko w niektórych miejscach linia się nie układała idealnie, to poprawiłam w paincie :P

      Usuń
    2. Nie oszukujesz mnie? ;( Przyglądałem się bardzo dokładnie i nic nie widziałem!

      Usuń
    3. ja i oszukiwanie? :P przecież mówiłeś,że jestem taka poczciwa :D

      Usuń
    4. No jestes,jestes :D Ale moglas to zrobic na potrzeby marketingowe ;(

      Usuń
    5. mogłam. ale ten kot mi się tak ukazał... a ostatnio ciągle widzę godzinę 11:11 albo 22:22 !!

      Usuń
  2. ja za to mam tak, ze bierze mnie na spanie zawsze o pelnych godzinach i w 90% przypadkow jest to rowno 23:00! albo czesto mam tak, ze chce sprawdzic godzine i tez zawszze jest to pelna godzina! czy to cos oznacza?! moze to dlatego, ze urodzilem sie o 21:00, a moja mamele o 17:00 ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze,że spanie Cię bierze a nie s..nie[cool] :D o pełnych godzinach co godzine jeden bobek :D (wybacz brak kafe mi sie udziela:D) może jesteś narkoleptykiem? co to może oznaczać nie wiem, ale coś na pewno, może tak jak mówisz, ponieważ urodziłeś sie o pełnej godzinie i mameła też. aż tak na numerologii sie nie znam :P

      Usuń
    2. nie jestem królikię zeby wydalac bobki xDD poza tym, tak pozno nigdy nie bierze mnie na s..nie xDD niee, to raczej jakis zegar biologiczny albo cos xD podobnie mam ze wstawaniem, ZAWSZE ale to zawsze wstaje na godzine przed budzikiem albo godzina ktora sobie ustalilem w myslach przed snem xD
      moze jestem dziedzicem Pana Tik Taka? xD

      Ja jestem Pan TikTak
      A zegar to moj znak!

      Usuń
    3. jak godzine przed budzikiem to raczej cool nie? [cóól] lepiej niż godzinę po :D ja mam problem ze wstawaniem...jestem sową...
      Pan Tik Tak ?:D było coś takiego...! ale masz pamięć! leciało ze sto lat temu ;P byłeś już na świecie? [cool]

      Usuń
  3. Tak srednio, zwlaszcza gdy zasypiam po 1, a budze sie troche przed 6 :D ja mam taki problem, ze nie chce mi ise podnosic z lozka :D
    a no pamietam, lecialo bodajze na TVP1 i czesto to ogladalem tak jak Kulfona i Monike :D

    OdpowiedzUsuń