wtorek, 16 lutego 2016

Sen o wielbłądziątku i placu zabaw, sennik, senne interpretacje

sen o placu zabaw wg sennika biz: "samemu bawić się na nim: lekkomyślność i dziecinność."

Wczoraj pół dnia wypisywałam na kafe jak to mi źle z powodu odebranego dzieciństwa, przytulanek, zabawek, może właśnie ten sen miał mi to wynagrodzić.

Dla mnie sen o placu zabaw to : wkrótce czekają Cię beztroskie chwile, znajdź osobę, która zdejmie brzemię dźwigane przez Ciebie od dłuższego czasu. Pułapka: egoizm, lenistwo

Teraz wielbłąd wg sennika :
"Wielbłąd we śnie wskazuje na coś nietypowego albo dziwnego. Reprezentuje również dostępne zasoby i posłuszeństwo wobec podstawowych zasad. W nieświadomości jest też nośnikiem obciążenia." - to by się pokrywało z tym o czym pisałam wcześniej. Obciążenia, trudy, przeszkody.

"widzieć: będziesz się musiał uporać z wieloma trudnościami
Jeśli śnisz, że odnajdujesz wielbłąda, zapowiada to, że staniesz się potężnym człowiekiem.
Gdy śni Ci się, że rozmawiasz z wielbłądem, zapowiada to, że osiągniesz sławę i bogactwo dzięki pomocy dziwnych ludzi z dalekich krajów.
Sennik indyjski:Jeśli we śnie widzisz wielbłąda, jest to znak, że otrzymasz zaproszenie na jakąś uroczystość"

I tak właśnie to był młody wielbłąd, wielkości szczeniaczka, przyprowadziła go znajoma, na plac zabaw, głaskałam go i mówiłam czule. Nie wiem co było dalej.

Znaczenie snu o wielbłądzim dziecku? Rzucane sobie kłody pod nogi, okażą się ostatnią deską ratunku w trudnych chwilach, masz przyjaciół na każdą niepogodę tylko o nich nie wiesz, każdy sen kiedyś się kończy, tak jak zapasy wody w garbach wielbłąda, czasem warto żyć chwilą i przekreślić plany, aby zachować coś ważniejszego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz