poniedziałek, 22 lutego 2016

Gdy morze podczas sztormu jest pełne radosnych ludzi

znowu miałam bardzo emocjonalne sny.
był Ex. zawoził mnie z jakimś chłopakiem gdzieś, a sam był w towarzystwie swej niedoszłej.  chodziło bodajże o wesele, bałam się, że zostawił nas z dala od Warszawy, ale on zaparkował gdzieś dalej po prostu, tak mi się serce cieszyło, że jest blisko... :O
nie analizuję tego snu
kolejna akcja rozgrywała się na wyjeździe, a dokładniej nad morzem. długo jechałam, a gdy dojechałam, okazało się, że jest czarna flaga, sztorm i nie można pływać! zdenerwowałam się.
Jednak wyjrzałam za okno, a widok miałam na plażę   i ... w morzu były dziesiątki albo setki osób, więc sztorm nie był tak straszny

moje znaczenie snu: Sztorm  - wszystko wraca jak bumerang, cała przeszłość i potrzebujesz oczyszczenia, nawet jeśli będzie to ciężkie, ale są ludzie lub zjawiska, które będą sprzyjać tylko trzeba to dostrzec.
ta radość, entuzjazm ludzi w środku zawieruchy, sztormu oznacza odwagę, ale też niefrasobliwość i związki zawierane bez namysłu, na chwilę, tworzenie dodatkowych problemów, życie chwilą, zabawę, poznanie kogoś kto może odmienić los

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz