poniedziałek, 18 lutego 2013

Sen: Egzamin z Prawa!:)

Śniło mi się,że kogoś z kimś szpiegowałam w centrum, miałam przystojnego partnera i nagle dowiedziałam się tego dnia,że mam egzamin z prawa! poszłam bez nauki, na miejscu nie wiedziałam co i jak...w końcu dostałam arkusz...sala była pełna...pierwsze pytanie wydało mi się łatwe, bazowałam na mojej wiedzy... postanowiłam wtedy,że jak zdam ten egzamin to bede kuć dalej i zaliczę egzaminy i pochwalę się rodzicom,że studiuję prawo
Sennik : prawo : "studiować prawo: łatwo znajdujesz się w każdej sytuacji, to sprawia, że sukces przychodzi ci łatwo " - coś w tym jest
Sennik Egzamin -" Decydujący okres. Otrzymasz lepiej płatne zajęcie, nowe stanowisko, silne przeżycia, wzruszenia, emocje. Po ciężkiej walce osiągniesz sukces, najczęściej oznacza samokrytycyzm, chęć sprostania w życiu standardom moralnym lub intelektualnym; masz wysokie ambicje "


litery A - H - a dobry początek , a H? nie napisali

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz