piątek, 22 lutego 2013

Rozważania i napad śmiechu na wykładzie.

To trochę głupie i dziecinne, ale ponieważ na kafe nie ma ostatnio ciekawych tematów to znowu opowiem co mi się przytrafiło! Otóż... siedziałam sobie na nudnym wykładzie i nagle przypomniało mi się jak byłam zalogowana z konta koleżanki na fejsie i jaka była wkurzona, a zarazem pijana i wesoła. Ona nie jest typem obrażalskiej osoby. Wyobraziłam sobie,że mówi do mnie z wyrzutem "będąc na moim koncie polubiłaś stronki takie jak SIKI, RZYGI, SMARKI i KUPA". Nie wiem czemu, ale strasznie mnie to rozbawiło. Dobrze,że siedziałam z tyłu i mało kto widział jak się trzęsłam ze śmiechu. Obok siedziała inna koleżanka, ale w coś grała. Zresztą nawet bym jej nie powiedziała o tym co mnie tak rozbawiło, bo to głupota :( Dlaczego bawią mnie takie idiotyzmy? Dlaczego pomyślałam,że miałabym polubić z jej konta siki - o ile w ogole takie coś na fejsie istnieje i dlaczego miałaby mieć do mnie pretensje o to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz