sobota, 27 sierpnia 2016

Facet olał mnie po roku czy jestem beznadziejna - porady dla kobiet ze złamanymi sercami :)

I znowu świeci Słońce, wstałam rano, mimo, że sobota. Budzę się szczęśliwa do mojego wspaniałego życia. Wchodzę na kafeterię i ?
"Facet mnie olał po roku. Czy to znaczy ze jestem beznadziejna?  "

http://f.kafeteria.pl/temat/f1/facet-mnie-olal-po-roku-czy-to-znaczy-ze-jestem-beznadziejna-p_6602858

Obok takiego tematu nie mogłam przejść obojętnie.

Drogie Kobiety...


"gość dziś [07:16]
Moje poczucie wartosci spadlo do zera, sczegolnie ,ze prawie niegdy nie mowil mi komplementow, juz od obcych je predzej dostawałam niz od niego i w koncu mnie olał z dnia na dzien smutas.gif Po pierwsze poczucie wartosci spadlo do zera, a po drugie bedzie mi go brakowało.. "
 
Kim jest taki facet?
Jest dupkiem.
 
Związki mają Nas rozwijać i uszczęśliwiać. Gdzie tu wartość dodana? Atrakcyjna dziewczyna, komplementowana przez obcych, a od własnego nie usłyszała nic miłego. Tkwiła w gównianym związku, aż on ją olał.
To było do przewidzenia.
 
Dziewczyna szuka winy w sobie. A prawik jej doradza             
       "znudziłaś mu się.. " " nie byłaś wariatką w łóżku" itp.
 
wariatka w łóżku smiech.gif naczytają się kobiety porad takiego prawika, a potem robią z siebie prostytutki pechowiec.gif
- jedna rada - w łóżku jak i w życiu bądź sobą i niczego nie udawaj usmiech.gif
 
 
faceci sobie dużo mogą wymagać, im więcej dajecie tym oni bardziej tracą szacunek do Was,taka prawda. Moja przyjaciółka robiła facetowi loda, chociaż się brzydziła, ale mija 5 lat, a on nadal się nie oświadczył. To ma być związek? Rezygnowanie z własnych marzeń i potrzeb?
Rezygnowanie  z komplementów i szczęścia?
 
Dlaczego faceci latają za laskami, które mają ich w doopie? To nie mit, choćby Ci facet mówił, że on jest inny, to nie jest. Chyba, że nie ma ptaka (eunuch). Każdy pragnie tego czego nie może mieć.

 Nie szukajcie winy w sobie, chcecie być w  fajnym związku, być szczęśliwe, macie do tego prawo. To nie jest wina.
 
Jeśli zaś chodzi o mnie to mam znowu kaca, chociaż ostatni raz alkohol spożywałam w środę! Czuję się trochę fizycznie słabo. Słucham bałkańskiej muzyki.
 
Posłuchajcie sobie to może i Wam nastrój poprawi się
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz