poniedziałek, 22 sierpnia 2016

dziwna dzika muzyka kosmiczna TRANCE astralny

nie mam już siły i chcę spać, potrzebuję snu, ale też chcę służyć teraz Bogu i ludziom i pisać o szczęściu, dawać przykład i dobre rady, wypalę się i umrę ze zmęczenia w mojej posłudze, umrę jako męczennik, kapłan, misjonarz.

porady jak być szczęśliwym próba numer 1

1.  zacznijcie od wyciszenia, wyszumienia, zależy co lepsze, słuchajcie siebie samych albo muzyki
jeśli o mnie chodzi to dużo dużo muzyki, otaczam się nią, dlatego czasem ciężko być mi wśród ludzi i rozmawiać z nimi ( bo tak wypada) , kiedy mam ochotę słuchać muzyki
Jest na świecie tyle muzyki, że starczy dla każdego i na całe życie, czy to nie fascynujące?
Stale można coś odkrywać, coś nowego coś starego...coś na nastrój , coś co go podniesie, opuści albo wyzwoli

proponuję coś takiego:
domestic moroccan roll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz