piątek, 21 lutego 2014

To wspaniały dzień! + fota + Czkawka w kąpieli !

Wczoraj przeżyłam fantastyczny dzień.
Najpierw się obudziłam - śniło mi się, że jechałam na motorze autostradą bardzo szybko, nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt,że przede mną siedziała dziewczyna i trzymała nadmuchany materac zasłaniający widoczność kierowcy, a kierowcą była... małpa! siedząca za mną, z boku siedziała jeszcze jedna dziewczyn, też trzymała materac, jechaliśmy bardzo szybko, trochę się niepokoiłam, poprosiłam dziewczynę z przodu,żeby wypuściła powietrze z materaca :D

Interpretacja snu:
Pogoń za marzeniami, pragnienie przygody, czas spędzany na przyjemnościach z przyjaciółmi, życie jest jedno, nie zapominaj o tym i nie myśl o głupotach, ale stępaj przy tym twardo po ziemi, bo gdy stracisz życie to nie będziesz już z niego korzystać.

W południe wzięłam kąpiel  w wannie. Nie pamiętam kiedy ostatni raz to robiłam, zawsze tylko prysznic, prysznic...szybki prysznic... Kąpałam się chyba 50 minut  i słuchałam open.fm
Cudownie było leżeć i nie martwić się całym otaczającym światem... Tylko ja, ciepła woda, piana, fale...
 a tu moje zdjęcie :D Wenus w kąpieli :P 


Po południu pojechałam na rodzinne spotkanie i poznałam małe śliczne dziecko. Jak nie lubię dzieci tak to spodobało mi się od razu, widać, że dobra krew. Piękne i bystre. Miało niebieskie oczy, chciałabym takie dziecko :) Sąsiadka spytała : " o to już takie duże?" a ja " to nie moje ! ja tylko pilnuję :P " świetnie było, chyba mogłabym zostać nianią, ale tylko do takich dzieci powyżej roku życia, do takich grzecznych, bystrych dzieci.

Wieczorem nie pamiętam co robiłam, ale zdaje się, że jak co dzień od kilku dni bolała mnie głowa. :/
Dzisiaj też miałam jakieś bajeczne sny :)
Piosenka, która chodzi za mną od rana (z club 90) :
Ice Mc - It's a rainy day

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz