czwartek, 21 kwietnia 2016

Jakich kobiet poszukują mężczyźni sukcesu na portalach randkowych typu tinder?

Tak jak zapowiadałam ostatnio dzisiaj poruszę temat Jakich kobiet poszukują mężczyźni sukcesu na portalach randkowych?

Niedawno zdałam sobie sprawę z mojego powodzenia na tinderze. Oczywiście nie przesuwałam w prawo byle kogo - z reguły o wyborze pozytywnym decydowały dwa proste czynniki:
- atrakcyjność (dla każdego rozumiana inaczej, dla mnie głównie fizyczna)
- inteligencja (wygląd niewskazujący na tępaka, brak opisu lub sensowny opis, czyli taki bez 420* , brak zdjęć np z butelką przy twarzy)

*Co oznacza 420 w opisie na tinderze? Nie oznacza nic innego, jak to, że delikwent nie błyszczy intelektem i chwali się byciem fanem marihuany ;)

Moje maksimum to było 380par, z czego z około setką prowadziłam rozmowy lub zaczęłam i nie skończyłam. Wiadomo, przy takiej liczbie jest ciężko i robi się selekcję już na podstawie rozmowy.

A teraz przechodząc do sedna, nawiązałam kontakt z kilkoma znanymi facetami, ex- modelami, aktorami, artystami, sportowcami, biznesmenami i jednym dyplomatą. Ogólnie nie oceniam ludzi po zawodzie, majątku, ale dla większości pewnie o czymś ten fakt stanowi. Np o osiągniętym sukcesie. Dla mnie to facet, który nie zasuwa jak osioł w korporacji tylko robi coś po swojemu.

Obraz mężczyzny sukcesu, wyciągam tutaj średnią z 20 najciekawszych jakich poznałam :
- wiek: 26-34, po uśrednieniu idealna liczba 30. 30 latek to najatrakcyjniejszy facet, a przynajmniej dla 26 letniej kobiety.
- uroda/atrakcyjność : 7-10/10 , czyli 8,5 , mocne 8,5 , bardzo przystojni mężczyźni, brzydkich poniżej 5 przesuwałam w lewo, sama uważam siebie za 6 lub 7/10, więc mężczyzn wybierałam atrakcyjniejszych ode mnie  do tego dodam jeszcze wzrost, który dla mnie ma znaczenie (mam 173cm)  - "moi" panowie deklarowali minimum 182 cm, większość tych spotkanych na żywo, była jeszcze wyższa
- jeśli chodzi o kariery i wykształcenie: 100% posiadało przynajmniej mgr, część mgr inż. , kilku dr, niektórzy robili kolejne studia, nie było bezrobotnych ani szarych pracowników korporacji, z ciekawostek: trafił mi się np youtuber z ponad 400 tys wyświetleń (jednak nie mogłam się z nim spotkać, ale o tym kiedy indziej)
- majątek  - dla mnie to jest mało ważny aspekt u potencjalnego partnera, ale dla dużej ilości kobiet liczy się to, więc TAK , byli to bogaci faceci, mieli swoje firmy, mieszkania, auta, paru wynajmowało mieszkanie, być może odkładali na własne, lub nie lubią siedzieć w miejscu


Kiedy mamy już obraz mężczyzny sukcesu (Przystojny, wysoki, inteligentny, wykształcony, bogaty) możemy przejść dalej. Mój obraz: z urody lekko powyżej przeciętnej, wysoka, inteligentna, wykształcona, praca i bogactwo - umiarkowane, kariery wielkiej nie zrobiłam.
Zestawiając to, nasuwa się pytanie: Co u licha taki facet może widzieć w takiej dziewczynie?!

1. Uroda - jest zapewne mnóstwo  piękniejszych ode mnie, kiedyś z ciekawości je przejrzałam, naprawdę, robią wrażenie, w dobie mody na fitness, mają lepsze ciała niż ja, do tego są zadbane - przedłużone włosy, tipsy lub hybrydy, sztuczne rzęsy, zagęszczone brwi, gładka idealna cera, perfekcyjny makijaż, wyglądają jak gwiazdy.

2. Inteligencja - nie gadałam z kobietami, tutaj jednak nie będę skromna - podejrzewam, że na ich tle wypadam korzystniej pod tym względem. Co prawda mam trudny charakter, problemy z komunikacją, ale ludzie na pewnym poziomie już tak mają. Dlatego to ich nie zniechęca, sami są podobni, do tego mam trochę męski logiczny styl myślenia, konkretność (oczywiście kiedy nie jestem emocjalna i kobieca :) )

3. Praca, wykształcenie, prestiż - to dla facetów wbrew pozorom liczy się bardzo - nie mając się czym pochwalić nie mówię im co robię ;) Z reguły sama też nie wypytuję, no chyba, że sami się chwalą.


Nie jestem najlepszą partią, a jednak mam ogromne powodzenie. Moja hipoteza jest taka:

ad. 1. Prawdziwy mężczyzna sukcesu nie szuka pięknej lali, szuka przeciętnej, takiej, która mu się podoba, ale nie musi wyglądać jak gwiazda. Przy nim i tak będzie błyszczeć. Taki mężczyzna jest SPEŁNIONY i nie szuka tzw fejmu. Nie ma kompleksów i kobieta ma być dla niego, a nie dla kolegów i ich zazdrosnych spojrzeń. Wybierze przeciętną, ponad przeciętną, ale nie będzie przedkładać urody nad inne wartości. Tj jeśli trafi się inteligentna, wrażliwa 10/10 to wybierze ją, ale nie oszukujmy się, ideały nie istnieją.


ad.2 Mężczyzna sukcesu nie szuka ozdóbki, chyba, że mowa o poszukiwaniach kochanki. Szuka partnerki do rozmów, osoby na poziomie, ze sporą wiedzą o otaczającym świecie, z zainteresowaniami, inteligentnej, dowcipnej, tu też problem może się pojawić, jeśli będzie mądrzejsza od faceta. Może się przestraszyć.
Co do komunikacji - dobrze, gdy jesteś w miarę komunikatywna, pamiętaj, oni osiągnęli sukces zawodowy, ale skoro są samotni, są na tym portalu to czegoś im brakuje, prawdopodobnie nie radzą sobie w relacjach międzyludzkich, zwłaszcza tych romantycznych. Ja mam trudny charakter, ale podtrzymywałam rozmowy, nie zgrywałam mimozy, która sama czeka na wiadomość. Tzn pierwszą zawsze wysyłali mi mężczyźni, ja po prostu podtrzymywałam.

ad. 3 Kariera - Mężczyzna sukcesu wiele osiągnął, własną ciężką pracą (dlatego doceni jeśli pracujesz, choćby było to słabe stanowisko), sprytem lub odrobiną szczęścia. Jest samcem alfa i zapewniam Cię - on nie poszukuje konkurencji, jeśli jesteś silna, waleczna, myślisz tylko o karierze to dla niego będziesz wyzwaniem może jeśli chodzi o zaciągnięcie do łóżka, o wspólnym życiu nie pomyśli. Mężczyźni sukcesu uwielbiają delikatne kobiety, chcą czuć się silni, męscy, potrzebni, czy pani dyrektor korporacji, która przeszła wszystkie kursy z negocjacji, pewności siebie i manipulacji będzie sprawiła, że z mężczyzny wyjdzie lew?
Oczywiście, takie kobiety też są potrzebne, zauważyłam, że imponują bezrobotnym facetom lub takim na niskich stanowiskach. Ja tu oczywiście mówię o polskich warunkach, bo na zachodzie pewnie jest inaczej. Tam kobieta robi to samo co facet, jedzą na mieście, piorą na mieście, dziecko robią na mieście... Czysty układ. 


Podsumowując, bądź piękna/ładna, naturalna, uśmiechnięta, bądź sobą, pisz z mężczyznami otwarcie, nie pogrywaj, mężczyzna sukcesu to człowiek, który nie walczy ze swoimi pragnieniami, jeśli nie odzywa się kilka dni, to dlatego, że inna zawróciła mu w głowie, a nie dlatego, że Ty zrobiłaś coś nie tak, on nie będzie chciał się bawić w gonienie króliczka, tylko gra w otwarte karty, nie bądź zbyt silna - takie kobiety nie potrzebują faceta w ich oczach, a oni chcą być potrzebni. Chcą być potrzebni i kochani, doceniani, podziwiani. Ty powinnaś być spokojna, odprężona, ale komunikatywna, towarzyska, wesoła, tak by wiedział, że w razie problemów, będziesz wsparciem, a nie wpadniesz w depresję lub uciekniesz.

Jak zawsze wszystko opisałam bardzo chaotycznie, ale mam nadzieję, że jeśli ktoś to przeczyta to ją lub jego natchnie :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz