niedziela, 9 marca 2014

Co wziąć na randkę z nieznajomym? Jak być bezpieczną na randce :)

Dzień kobiet był niezwykły :)
A dzisiejszy jeszcze bardziej fantastyczny, podczas medytacji prawie odleciałam, jednak ze strachu zostałam na ziemi :)
Pogoda dopisywała.
Odkryłam też grę - MANKALA - Mankala to gra identyczna jak Bantumi - a Bantumi to była gra na nokii 3310 taka w przesypywanie fasolek, szukałam tej gry bardzo długo.
Niestety poziom teraz wydaje mi się dużo niższy niż kiedyś, ale od czasu do czasu udaje mi się przegrać :)


coś z klimatów feministyczno- dnio kobietowo - randkowych :
p.s również chciałabym się odnieść do dwóch zmian na kafeterii - pierwsza - na korzyść - przywrócili znaki interpunkcyjne do używania w tytule tematu [jupi] 
a druga - na niekorzyść - teraz wszystkie wypowiedzi pomarańczek są na granatowym tle a wszystkie niebiekich na białym tle :D zamiast na przemian jak dotychczas :O 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz