niedziela, 18 września 2016

Pan Budzik - kim jest? skąd przychodzi? czy Budzikiem się rodzi czy staje? ile zarabia Budzik? Jakie ma marzenia?

Wczoraj układając się do snu pomyślałam - jak dobrze, że nie muszę nastawiać budzika...jutro niedzielę.
Wtedy dotarła do mnie szokująca prawda - KIEDY JA MAM WOLNE TO PAN BUDZIK TEŻ MA WOLNE!
Zaczęłam myśleć dalej - kim jest Pan Budzik? O, której wstaje by mnie obudzić? Czy lubi to robić? Czy dobrze mu płacą? Czym mu płacą? Kim by był, gdyby nie był Budzikiem? Czy Budzikiem się rodzi czy staje? Jakie ma marzenia? Czy mnie lubi? I czy lubi mnie budzić czy żal mu mnie? Czy wie o czym śnię? Czy on śpi? Co robi w czasie wolnym od budzenia?
Czy Wy myślicie czasem o swoich Budzikach? myślicie o tych drzemkach? Co Pan Budzik myśli, gdy ja mówię "jeszcze 5 minut" i odkładam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz