sobota, 30 stycznia 2016

Sennik ruiny, barbakan, widok na miasto, podróż, Bydgoszcz, tor przeszkód

Nigdy nie byłam w Bydgoszczy, ale jestem pewna, że nie wygląda jak miasto z mojego snu.
Wyjechałam spontanicznie z nowopoznanymi ludźmi, po dotarciu zastaliśmy ruiny, na wzgórzu, coś jak wielki płaski barbakan, z którego roztaczał się widok na całą okolice, na kilkanaście kilometrów, no coś pięknego, nigdy nie byłam w takim miejscu, potem gdzieś wyczytałam, ze jesteśmy w Bydgoszczy. Następnie pojawiły się jakieś komplikacje...

Kolejny sen lub ten sam dotyczył przeprawiania się w jakieś miejsce, aby tam dotrzeć trzeba było skoczyć, złapać się czegoś, trochę się bałam. W końcu jednak udało się, zrobiłam to bardzo powoli i ostrożnie i odniosłam lepszy wynik od kogoś kto zrobił to wyczynowo. Bo oto okazało się, że to konkurs. Jednak nie wiem jaka była nagroda. Na pewno satysfakcja.

Znaczenia tych snów?

Podróż - zmiany, chęć zmian, lęki, niepewność, ekscytacja, ekspansja ( lub np odczucie, że ktoś jest zbyt ekspansywny w stosunku do nas, wszystko zależy od wymowy snu, nastroju)
Ruiny - skończ z oczekiwaniami, żyj po swojemu, wymagaj od siebie, nie licz, że ludzie będą mówili co chcesz usłyszeć, życie to nie bajka
Piękny widok - jako przestroga: za bardzo odchodzisz w świat marzeń, układasz sobie plany, perfekcyjne życie, pozytywna strona snu: przekuwaj porażki  w sukcesy, nie zniechęcaj się, zasługujesz na to co najlepsze, dąż do tego, trzymaj się tylko osób, które uszczęśliwiają
Bydgoszcz -  tu: jako poniemieckie miasto, ślady przeszłości wikłają teraźniejszość, być może ktoś czuje się ograniczony
Tor przeszkód - z pozoru trudne sytuacje, są proste, rozwiązania należy szukać zupełnie gdzie indziej niż dotychczas, może spotkać zaskoczenie
Udany skok, duma, sprawność - to sen o braku odwagi do podjęcia pewnej decyzji, która jest zupełnie słuszna  i wskazana. Jej podjęcie nie będzie miało negatywnych konsekwencji, a jednak jest paraliżujący strach przed podjęciem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz